شناسهٔ خبر: 24218866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اصفهان| مشاهدات هلال‌احمر از محل سقوط؛ تکه‌های هواپیما در شعاع چند کیلومتری پخش شدند

R41346/P41362/S6,51/CT1

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: درحال پیش‌بینی نزدیک‌ترین مکان برای استقرار کمپ موقت که بتوان به بالگرد و نقطه اصابت هواپیما دسترسی داشت، هستیم.

صاحب‌خبر -

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره اعزام نیروهای امدادی به نقطه برخورد هواپیما با کوه اظهار داشت: نیروهای هلال احمر اعزام شدند و در نزدیک‌ترین نقطه به محل سقوط از بالگرد خارج شده‌اند.

وی افزود: هواپیما به دیواره کوه برخورد کرده و شرایط بسیار سختی است و اکنون درحال ارزیابی منطقه برای یافتن نقطه‌ای برای اسکان موقت هستند و منتظر بازگشت نیروها برای تعیین محل مورد نظر هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به موقعیت برخورد هواپیما که مسطح نیست و به دیواره برخورد کرده و ارتفاع بالا و شرایط جوی نامساعد نیازمند کار تخصصی است که درحال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: درحال پیش‌بینی نزدیک‌ترین مکان برای استقرار کمپ موقت که بتوان به بالگرد دسترسی داشت و راحت به نقطه اصابت هواپیما دسترسی داشته، هستیم و چند نقطه برای این امر در نظر گرفته شده اما باید از امینت مکان اطمینان پیدا کرد.

مومنی با بیان اینکه نیروهای اعزام شده تبحر مورد نیاز را دارند، گفت: هواپیما به یک نقطه برخورد کرده اما در یک نقطه قرار ندارد و با فاصله چند متری در شعاع چند کیلومتری پخش است که باید بررسی شود.

وی با اشاره به بازگشت نیروهای امدادی با تاریک شدن هوا تصریح کرد: شب گذشته نیز 12 نفر در کوه ماندند اما چون از مکان دقیق حادثه مطلع نبودیم در سمتی دیگر بودند و اگر لازم باشد امشب هم این کار انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما