شناسهٔ خبر: 24218702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

داور نخستین جشنواره عکس وحدت:

جشنواره عکس وحدت در سطح جشنواره ملی است

تربت جام ـ داور نخستین جشنواره عکس وحدت با موضوع معماری اسلامی گفت:عکس های رسیده به دبیرخانه جشنواره عکس وحدت در سطح یک جشنواره ملی است.

صاحب‌خبر -

 کیارنگ علائی، عصرامروز سه شنبه که درموسسه آموزش وحدت شهرستان تربت جام حضورداشت به خبرنگارقدس آنلاین گفت:هیئت داوران جشنواره بعد از بررسی ۲ هزار و ۴۱۶ عکس رسیده از ۳۳۹ نفر شرکت کننده به دبیرخانه آثار برتر را اعلام نمودند.

وی گفت: در بخش اصلی جشنواره هیئت داوران بعد از بررسی یک هزار و ۸۴۱ عکس  از ۲۶۰ نفر شرکت کننده در ۴ مرحله یک هزار و ۶۸۴ اثر را به دلایل فنی حذف و ۱۵۸ اثر به مرحله بعد راه یافتند.

داور نخستین جشنواره عکس وحدت با موضوع معماری اسلامی گفت: در مرحله دوم هیئت داوران بعد از بررسی های فنی ۷۲ اثر را حذف کرده و ۸۶ اثر نیز برای بررسی مجدد به مرحله بعدی راه یافتند و در مرحله سوم این داوری ۲۵ اثر از ۸۶ عکس بررسی شده، حذف شده و ۶۱ اثر به عنوان آثار منتخب وارد مرحله نهایی شدند.

کیارنگ علایی اعلام کرد: در پایان بررسی بخش اصلی جشنواره عکس وحدت، ۴۵ اثر به نمایشگاه اصلی راه پیدا کرده و ۱۶ اثر حذف گردید.

لازم به ذکر است، به منتخبین راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت در نمایشگاه عکس با امضا داور کشوری، ریاست کنگره دکتر مهدی حجت و رئیس موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام اهدا خواهد شد.

نظر شما