شناسهٔ خبر: 24218700 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

برای شکست اهداف شوم استکبار به عزم حسینی نیاز داریم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری در پیام خود بمناسبت ایام فاطمیه گفت: برای مبارزه با یزید زمان واجب است که به تعلیمات حضرت زهرا (س) عمل کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در پیام خود به مناسبت ایام فاطمیه گفت:برای مبارزه با استکبار جهانی درس استقامت را از حضرت فاطمه زهرا (س) آموخته ایم.

وی افزود: زنان برای زندگی عزتمندانه از خاتون جنت حضرت زهرا (س) الگو بگیرند، امت مسلمان تا تعلیمات اهل بیت(ع) را خوب نفهمند پراکنده خواهند ماند، مسلمانان میتوانند با شناخت درست حضرت زهرا (س) از زندگی زلت بار و نگرانی نجات پیدا کند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان افزود: دشمن امروز جامعه اسلامی را از فرهنگ اسلامی دور کرده و سطح اخلاق پایین آمده است، تمدن اسلامی عمدا به فراموش سپرده شده است و علت اصلی آن دوری از تعلیمات اسلامی است، زنان باید برای اصلاح جامعه به مسئولیت خودشان عمل کند.

وی زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را الگو همه ابعاد زنان دانست و گفت: حضرت زهرا(س) از همه جهت برای زنان الگوی کامل هستند، برای مادران در مادری و برای همسران در همسرداری الگوی کامل هستند. اگر مادری مانند حضرت صدیقه کبری باشد فرزندی مانند امام حسن و حسین را تربیت می کند. امام حسین(ع) هم درس مبارزه با یزید را از  آغوش مادرشان حضرت زهرا(س) گرفته اند.

وی در پایان گفت: برای مبارزه با یزید زمان واجب است که ما به تعلیمات حضرت زهرا (س) عمل کنیم، امروز قدرت های جهانی میخواهد همه ملت ها به ویژه کشورهای اسلامی تابع خودشان باشند و برای شکست دادن اهداف شومشان فقط جرات و عزم حسینی لازم است و برای این امر همه ی مسلمانان راه حسینی را انتخاب کنند.

نظر شما