شناسهٔ خبر: 24218617 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سردار عراقی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آثار تشییع شهدا در جامعه با خدمت صادقانه به مردم نمایان می‌شود

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تشییع شهدا کار نمادینی است که آثار آن در جامعه با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم نمایان می‌شود.

صاحب‌خبر -

آثار تشییع شهدا در جامعه با خدمت صادقانه به مردم نمایان می‌شودسردار «عبدالله عراقی» جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، ضمن گرامی‌داشت مقام والای شهدا، اظهار داشت: ما هرچه داریم از این شهداست؛ کسانی‌که جان خود را برای امنیت این مردم فدا کردند.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید امنیت از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مولفه‌های یک جامعه است. نعمت امنیت را تا زمانی که از دست ندهیم، نمی‌دانیم چیست و چقدر باید قدر بدانیم.

سردار عراقی با اشاره به حضورش در سوریه و بروز اتفاقات تلخ برای مردم آن کشور، گفت: ما در سوریه دیدیم که مردم مظلوم این کشور امنیت و آرامش خود را کامل از دست دادند و همیشه نگران خطر جدیدی هستند. امروز ما با همه‌ تهدیدات دشمن صاحب امنیت کامل در کشور هستیم که این امنیت حاصل شهادت شهدای دفاع مقدس، هسته‌ای و مدافعان حرم است.

جانشین سابق نیروی زمینی سپاه افزود: باید قدردان این جانثاری‌ها باشیم. ارزش رشادت‌ها، مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و جان نثاری‌ها بایستی در جامعه گسترش و توسعه پیدا کند.

وی افزود: توسعه این ارزش‌ها هم با خدمت به ملت است که باید با روحیه انقلابی خدمت‌گذار مردم عزیزمان باشیم.

سردار عراقی ادامه داد: تشییع شهدا کار نمادینی است که آثار آن در جامعه با خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم نمایان می‌شود. این تشییع‌ها باعث بوجود آمدن جرقه‌ای در جامعه خواهد شد که یاد و نام شهدا را زنده‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما