شناسهٔ خبر: 24218590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سمانه بیرامی: به خاطر ایران اشک می‌ریختم/ از خودم راضی هستم

ورزش > دیگر ورزشها - بیرامی یکی از نمایندگان ایران در المپیک زمستانی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سمانه بیرامی و پرچمداری در المپیک زمستانی.او در زمان رژه اشک می ریخت و حس و حال عجیبی داشت.حالا پس از گذشت چند روز از آن اتفاق بیرامی درباره این مسابقات می گوید:«اشک هایی که من ریختم برای شوق بود و اینکه افتخار می کردم به نمایندگی از ایران آن جا بودم. لحظه ای به تمام سختی هایی که در این راه کشیدم فکر کردم و همان فکر و خیال ها باعث اشک شوق من شد.»

او سپس به رقبایش در این مسابقات اشاره کرد و می گوید:«در این مسابقات رقیبان سخت بودند. در رشته من 68 نفر از گل دنیا گلچین شده بودند و رقیبان من همگی 12 ماه سال را روی برف تمرین می کنند اما در ایران ما 3 ماه برف داریم و امسال هم خیلی دیر تر از همیشه برف آمد. خیلی تمرین نکردیم. من از خودم راضی هستم و با توجه به تمریناتی که داشتیم خوب کار کردیم. من می دانم رقیبانم چه تمریناتی داشتند. آن ها هر 12 ماه سال را روی برف تمرین می کنند و به همین دلیل است که من می گویم از خود راضی هستم. همین که توانستم کسب امتیاز کنم برای بزرگترین رویداد دنیا همین برای من کافی است.»

بیرامی دوباره اشاره به پرچمداری اش می کند و می گوید:« خداراشکر که لطفش شامل حال من شد و با حمایت فدراسیون توانستم پرچمدار ایران در این رقابت ها باشم. من امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشم.»

حاشیه های سامسونگ و اتفاقی که او نمی خواهد درباره اش حرف بزند:«در مورد سامسونگ نمی خواهم حرفی بزنم به دلیل اینکه نمی خواهم وارد حاشیه شوم.فقط می توانم بگویم این بزرگترین رویداد دنیا بود که همه خوب های جهان در آن جمع بودند. مشاهده کردیم که همه کشور هایی که شرکت کرده بودند همه از کشور های سطح بالا بودند و خصوصا در اسکی استقامت و بی رقیب هستند. برای من تجربه خیلی خوبی بود و این بزرگترین رویداد ورزشی دنیا است. از اینکه توانستم دراین رویداد بزرگ حضور داشته باشم از این بابت خداراشکر می کنم و فکر می کنم که افتخار بزرگی بود.»

 

251 41

نظر شما