شناسهٔ خبر: 24218526 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

غلامرضا شاه‌میوه عنوان کرد:

برابری فنی مسابقات امام علی(ع) در برخی رشته ها با مسابقات دیگر

گروه مسابقات ــ غلامرضا شاه‌میوه با بیان اینکه مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در بعضی رشته ها با مسابقات اوقاف برابری فنی می‌کند، گفت: حسن دیگر این مسابقات این است که محدودیت سنی و محدودیت اتباع مقیم کشور ندارد. از این حیث، در مسابقات مشابه، محدودیت هایی وجود دارد و اتباع خارجی نمی‌توانند از مواهب این مسابقات برخوردار شوند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شاه‌میوه، داور رشته قرائت تحقیق مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، در رابطه با نیز ویژگی‌های مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) اظهار کرد: مسابقات دارالقرآن امام علی(ع) که یازده دوره از برگزاری آن می‌گذرد، یکی از مسابقاتی است که با توجه به اینکه از طرف بخش خصوصی برگزار می‌شود و جوایز ارزشمندی دارد، معمولا در تیررس قاریان هست تا در این مسابقات شرکت کنند و خود را ارزیابی کنند. یکی از ویژگی های این مسابقات این ست که اگر افراد یک حدنصاب مشخصی را از نظر فنی کسب کنند، یک هدیه ای را دریافت می‌کنند و این خودش انگیزه ای برای افراد ایجاد می‌کند.

برابری فنی مسابقات امام علی(ع) در برخی رشته ها با مسابقات دیگر

این داور بین المللی کشورمان ادامه داد: حسن دیگر این مسابقات این است که محدودیت سنی و محدودیت اتباع مقیم کشور ندارد. از این حیث، در مسابقات مشابه، محدودیت هایی وجود دارد و اتباع خارجی نمی‌توانند از مواهب این مسابقات برخوردار شوند.

شاه‌میوه با بیان اینکه فینال مسابقات امام علی(ع) در رشته های قرائت و حفظ کل هر سال از فینال های جذاب این مسابقات بوده است، گفت: معمولا حتی قراء مطرح کشور، حتی آنهایی که عناوینی در مسابقات دیگر دارند، تمایل به حضور در این مسابقات دارند. فینال این مسابقات، از نظر سطح فنی، گاهی با فینال های سراسری اوقاف برابری می‌کند.

غلامرضا شاه‌میوه در پایان اضافه کرد: همچنین اینکه افراد از طریق سایت ثبت نام می‌کنند و نوبت اجرای خود را مشخص می‌کنند، یک ویژگی ممتاز است. چرا که همه نمی‌توانند، یک هفته کار و زندگی شان را رها کنند.

انتهای پیام/

نظر شما