شناسهٔ خبر: 24218523 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار اصفهان:

شرایط جوی و برف سنگین مانع پیشروی تکاوران است/ احداث کمپ برای کوهنوردان و ادامه عملیات در شب

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شرایط جوی و بارش برف سنگین مانع پیشروی تکاوران شده است و در عین حال در تلاشیم تا ۲ ساعت آینده به محل سقوط هواپیما و پیکرهای جانباختگان برسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فارس،‌ امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت:‌ شرایط جوی و برف سنگین مانع پیشروی تکاوران تیپ ۶۵ شده است در عین حال جانشین فرمانده زمینی ارتش که مدیریت عملیات را نیز برعهده دارد اعلام کرده است که تا دو ساعت آینده به محل حضور پیکر جانباختگان خواهند رسید و در آن صورت تصمیم می‌گیرند انتقال پیکرها به چه صورت باشد. 

به گزارش فارس، مهرعلیزاده استاندار اصفهان نیز گفت: شب گذشته با حضور فرماندهان ارتش جلسه‌ای برگزار شد و اطلاعات محل سقوط هواپیما را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود:‌ بر همین اساس امروز هلال احمر،‌ نیروهای هوانیورز و سپاه شروع به جستجو کردند و خوشبختانه تلاش‌ها نتیجه داد. 

استاندار اصفهان با اشاره به مشاهده بخشی از لاشه هواپیما در ارتفاع 4 هزار پایی، گفت: با حضور جانشین نیروی زمینی ارتش و سپاه صاحب الزمان جلسه‌ ویژه ستاد بحران تشکیل شد.

مهرعلیزاده تصریح کرد: حدود 2 هزار نفر از نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج و تعدادی از کوهنوردان برای جستجو در منطقه حاضر شده‌اند و برخی نیروها با هلی برد در منطقه در حال اجرای عملیات هستند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به شب و نیاز به تجهیزات مناسب برای ادامه عملیات شناسایی بنده با فدراسیون کوهنوردی تماس گرفتن و مقرر شد برای کوهنوردان کمپی ویژه راه‌اندازی شود تا در شب هم امکان ادامه عملیات وجود داشته باشد.

انتهای پیام/م

نظر شما