شناسهٔ خبر: 24218517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع دو شهید والامقام دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)+ گزارش

خبرگزاری صداوسیما

پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه پیام نور زاهدان تشییع و به خاک سپرده شد .

صاحب‌خبر -
تشییع دو شهید والامقام دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا و مسئولان سیستان و بلوچستان برگزار شد نماینده ولی فقیه در کشور عراق با اشاره به جایگاه شهید از منظر قران کریم و ائمه اطهار (ع) گفت : شهیدان گمنام در هر گوشه از ایران اسلامی که باشند مظهر فداکاری ، شجاعت و سرافرازی ملت ایران هستند . 
آیت الله حسینی افزود : همه ما در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مقام والای شهدا ادای احترام می کنیم  و با آنان هم پیمان می شویم تا در برابر ظلم و بی عدالتی دشمنان اسلام و ایران ایستاده و از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم  . 
سرهنگ دهقان نماینده کمیته مفقودان استان هم گفت : این دو شهید والامقام 19 و 30 ساله هستند که در عملیات رمضان و خیبر در شرق بصره و جزایر مجنون به شهادت رسیدند و در تفحص اخیر پیکر مطهرشان کشف و به معراج الشهدا انتقال یافته بود . 
وی همچنین با بیان اینکه 7 دانشگاه سیستان و بلوچستان پذیرای شهدا گمنام بوده اند افزود : ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان و نسل جوان از اولویتها و برنامه های مهم مسئولان است . 
در پایان این مراسم پیکر مطهر  شهدا گمنام در صحن دانشگاه پیام نور زاهدان به خاک سپرده شد . 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1923489" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2037579/1923489?width=400&height=300"></script></div>

همچنين شب  گذشته و در شب شهادت حضرت زهرا (س) و با حضور پيکر پاک يکي از شهداي گمنام دفاع مقدس/ مراسم عزادري در تپه کهف الشهداي زاهدان برگزار شد.

نظر شما