شناسهٔ خبر: 24217872 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آمازون چگونه موفق شد 13.2 میلیارد دلار سود کند ؟

امازون موفق شد طی سال گذشته میلادی 13.2 میلیارد سود سالانه کسب کند . رکوردی که به نظر می رسد بی ارتباط به اقدام جدید این شرکت ، یعنی توزیع کارت اعتباری هوشمند نیست .

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

امازون موفق شد طی سال گذشته میلادی 13.2 میلیارد سود سالانه کسب کند . رکوردی که به نظر می رسد بی ارتباط به اقدام جدید این شرکت ، یعنی توزیع کارت اعتباری هوشمند نیست .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت ، این روزها بیش از 5 درصد از خریدهای آمازون توسط کارت های اعتباری هوشمندی انجام می شود که خدمات خرید خوراکی را امکان پذیر می کنند .

تمامی خریدارانی که اخیرا به سیستم خرید آنلاین آمازون پیوسته باشند یک کارت خرید اعتباری عادی دریافت می کنند که مشمول تخفیف نیز می شود .  اما آمازونی های قدیمی یک کارت تخفیف مجزا دریافت می کنند که تخفیف های بالاتری دارد .

آمازون از زمان دریافت مجوز فروش مواد غذایی طی سال گذشته ، راه های متعددی را آزموده تا نبض مخاطبان را در دست بگیرد . راه هایی برای ایجاد ارتباط بین تجارت الکترونیک و زنجیره ای خواروبار  و مشتریان . این شرکت برای افزایش نرخ موفقیتش در بازار فروش برای مشتریان وفادار خود طرح تخفیف با سامانه آنلاین اعتباری را فعال کرده است .

از سه شنبه، گذشته نیز طرح کارت های اعتباری هوشمند  برای خرید اقلام خوراکی در اختیار کاربران گذاشته شد . کارت هایی که بی شباهت به مستر کارت نیستند و بخش هایی از وبسایت آمازون را پوشش می دهند .

مزایای جدید ترین اقدام آمازون را می توان افزایش ارتباطات با زنجیره های فروش مواد غذایی دانست . طی  سال گذشته آمازون   13.2 میلیارد دلار سود فروش داشته . اما به نظر می رسد این شرکت سودای افزایش رکورد دارد . چرا که از اوایل ماه جاری میلادی ، تحویل رایگان،  را در مناطقی شامل  آستین، سینسیناتی، دالاس و ویرجینیا بیچ  آغاز کرده است . افزون بر این، قصد دارد نخستین برنامه پاداش را در فروشگاه های مواد غذایی خود اجرا کند .

در حالی که کارت آمازون پاداشی  برای نخستین اعضای این مجموعه است، آمازون کارت مشابهی با نام  آمازون ویزا را ارائه می دهد که در دسترس  همه است. هر دو کارت در رستوران ها، ایستگاه های گاز و داروخانه ها 2 درصد و در سایر خرید ها 1 درصد تخفیف می دهد.  

نظر شما