شناسهٔ خبر: 24217869 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان هواپیمایی و استاندار کهکیلویه مطرح کردند

بررسی جعبه سیاه هواپیما در حداقل زمان/ جبهه بارشی جدید ساعاتی دیگر وارد منطقه می‌شود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: درباره علل وقوع این حادثه پارمترهای زیادی می‌تواند وجود داشته باشد و پس از انتقال هواپیما به تهران در حداقل زمان ممکن جعبه سیاه هواپیما بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، علی عابدزاده درخصوص بررسی علل سانحه هواپیمای ATR تهران- یاسوج، اظهارداشت: این هواپیما توسط کارخانه سازنده پشتیبانی می‌شد و تجهیزات هواپیما بسیار کامل بود.

وی افزود: درباره علل وقوع این حادثه پارامترهای زیادی می‌تواند وجود داشته باشد و پس از انتقال هواپیما به تهران در حداقل زمان ممکن جعبه سیاه هواپیما بررسی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در اولین فرصت پس از دریافت جعبه بررسی علل سانحه آغاز می‌شود، گفت: در تلاش هستیم در حداقل زمان ممکن پاسخگو باشیم.

به گزارش فارس همچنین استاندارد کهگیلویه و بویر احمد گفت: برنامه‌ریزهای لازم به عمل آمده که پس از رسیدن به محل پیکر جانباختگان را به شهر یاسوج منتقل کنیم تا زحمت خانواده‌ها کاهش یابد و به نوعی مساله را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی در منطقه گفت: پیش‌بینی سازمان هواشناسی این بوده که جبهه‌ای که وارد کشور می‌شود تا ساعاتی دیگر به منطقه می‌رسد. بنابراین برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای که نیروها را هر چه سریعتر به محل سقوط هواپیما برسانیم تا قبل از ورود سامانه جدید عملیات انتقال پیکرها به پایان برسد.   

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما