شناسهٔ خبر: 24217790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

خبرگزاری صداوسیما

پیکر مطهر 9 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و به خاک سپرده شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) پیکر مطهر 2 شهید در هوراند ، 3 شهید در اسکو ، 2 شهید در کشکسرای مرند و 2 شهید دیگر در منطقه قراملک تبریز با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرها تشییع و به خاک سپرده شدند.
این شهدا در عملیات های محرم در منطقه شرهانی ، خیبر در جزیره مجنون و رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده بودند و پیکرشان به تازگی در مناطق عملیاتی کشور تجسس و کشف شده اند.
پیکر مطهر 11 شهید گمنام صبح روز شنبه 28 بهمن ماه از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز وارد آذربایجان شرقی شدند و مورد استقبال پرشور مردم شهرستان تبریز قرار گرفتند.
پیکر 2 شهید از 11 شهید گمنام وارد شده به آذربایجان شرقی هم صبح دیروز در دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز به خاک سپرده شدند.
با تدفین پیکر‌های پاک این شهدای گمنام در تبریز ، هوراند ، اسکو و کشکسرای مرند تعداد شهدای گمنام آذربایجان شرقی به 203 شهید می‌ رسد که در 60 منطقه از استان دفن شده اند.

تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در مناطق مختلف آذربایجان شرقی

نظر شما