شناسهٔ خبر: 24217773 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

راستگو فرماندار جدید تبریز شد

تبریز - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: با امضای وزیر کشور آقای علیار راستگو به عنوان فرماندار شهرستان تبریز منصوب شد و جلسه معارفه وی فردا چهارشنبه ساعت 13:30 ظهر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

رحیم شهرتی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره معیارهای انتخاب فرماندار جدید تبریز افزود: آقای راستگو از نیروهای داخلی وزارت کشور و در استان ما نیز در زمره مدیران باتجربه است که پیش از این در مقام فرماندار شهرستان های کلیبر، جلفا، آذرشهر، مراغه و مرند خدمت کرده است.
وی اظهار کرد: فرماندار جدید تبریز همچنین سابقه 2 سال معاونت اقتصادی سازمان منطقه آزاد ارس، کارشناسی حوزه سیاسی و امنیتی در وزارت کشور و نیز مدیرکلی سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد را در کارنامه خود دارد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص گزینه های قبلی معرفی شده برای تصدی گری فرمانداری شهرستان تبریز اضافه کرد: با توجه به اینکه گزینه های قبلی به صدور حکم منتهی نشد، خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده حکم فرمانداری آقای راستگو امضا شد.
وی ادامه داد: مسوولیت فرمانداری شهرستان تبریز همراه با سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی تا اول دی ماه جاری با اینجانب بود.
شهرتی فر یادآور شد: البته حکم معاونت سیاسی و امنیتی من نهم دی ماه جاری صادر شد و پس ازآن تا امروز نیز اینجانب سرپرستی فرمانداری تبریز را با حفظ سمت عهده دار بودم و خوشبختانه با تلاش مجموعه فرمانداری تبریز در این مدت هیچ یک از وظایف محوله معطل نماند.
شهرستان تبریز بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارد و بیش از نیمی از جمعیت 3.9 میلیون نفری آذربایجان شرقی در آن ساکن هستند.
تنظیم و انتشار: عزیزی راد
518

انتهای پیام /*

نظر شما