شناسهٔ خبر: 24217524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

مردم قدرشناس استان بوشهر به آرمان‌های شهدا وفادار هستند

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم قدرشناس استان بوشهر به آرمان‌های شهدا وفادار هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره ارادت خود را به شهدا نشان داده‌اند و امروز نیز جلوه‌ای دیگر را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه مردم به شهدا و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی وفادار هستند، خاطرنشان کرد: شهدا با مجاهدت خود به عرش الهی رسیدند و هدیه‌های عرشی خداوند به جامعه هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مردم ادامه‌دهنده راه شهدا هستند، تصریح کرد: دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، ولایت‌مداری، استکبارستیزی و خدمت به مردم از مهمترین پیام شهدا به مردم است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه شهدا دنبال شهرت و پست و مقام و قدرت نبودند، اضافه کرد: شهدا جان خود را برای حفظ انقلاب اسلامی ایرانی مقتدر و اسلامی سربلند فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه شهدا خود را برای نظام و انقلاب و برای اسلام هزینه کردند، افزود: مقام شهدا مقام بسیار بزرگی است و همه باید مسیر شهدا را ادامه دهند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان استان بوشهر، پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوشهر تشییع شد.

نظر شما