مهندس ایرج شهینباهر در حاشیه نشست تخصصی توسعه گردشگری شهری، در گفتگو با خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما، شبکه جهانی جام جم و باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: فرهنگ و تاریخ تبریز، همواره نقش پررنگ در جهتدهی کشور داشته و امتیاز ویژهای برای رسانه ملی است تا از این رهگذر، برنامههای تولیدی خود را با غنای بیشتری تقدیم مردم کند.
وی اضافه کرد: پوشش رسانهای جاذبههای تاریخی و طبیعی تبریز، تعامل دو طرفهای است که نتایج آن، در خدمت اهداف کلان گردشگری کشور است.
شهینباهر ادامه داد: «تبریز ۲۰۱۸» یک عنوان صرفاً محلی و تقویمی نیست، بلکه یک فرصت ملی و بینالمللی برای گردشگری کشور است که با تلاشهای چندین ساله، نصیب این شهر شده و در صورت حمایت برنامهسازان رسانهملی میتواند مسیر جدیدی در گردشگری کشور، ترسیم کند.
∎
وی اضافه کرد: پوشش رسانهای جاذبههای تاریخی و طبیعی تبریز، تعامل دو طرفهای است که نتایج آن، در خدمت اهداف کلان گردشگری کشور است.
شهینباهر ادامه داد: «تبریز ۲۰۱۸» یک عنوان صرفاً محلی و تقویمی نیست، بلکه یک فرصت ملی و بینالمللی برای گردشگری کشور است که با تلاشهای چندین ساله، نصیب این شهر شده و در صورت حمایت برنامهسازان رسانهملی میتواند مسیر جدیدی در گردشگری کشور، ترسیم کند.
نظر شما