شناسهٔ خبر: 24217271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

امنیت امروز به خاطر خون شهدا و حضور مردم در صحنه است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امنیتی که امروز در جهان ناامن داریم به‌واسطه خون‌های مقدس و مطهر شهدا و حضور مردم درصحنه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیمرغ ما، سردار علی فضلی صبح امروز در یادواره هشت شهید روستای نجارکلا قدیم شهرستان سیمرغ، با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) حق بزرگی به گردن همه امت اسلامی دارند و باید در یادواره‌های شهدا بصیرت و بصیرت‌افزایی ایشان یادآوری شود.

وی افزود: عامل به احکام‌الله بودن بصیرتی است که می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در تاریخ آمده بعد از وفات حضرت رسول مکرم اسلام(ص) گروهی سقیفه ملعونه را تشکیل دادند و به تعبیر امروز به دنبال براندازی و کودتا بودند، تصریح کرد: با رحلت رسول خدا(ص) این گروه به میدان آمد و قصد داشت با ریسمان انداختن به گردن حضرت علی(ع) او را برای بیعت به مسجد ببرند اما حضرت فاطمه زهرا(س) مانع این اقدام می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: کسی که بی‌بی فاطمه زهرا(س) او را سیف‌الاسلام خطاب می‌کند مقابل اسلام ناب می‌ایستد و دیری نمی‌گذرد که جنگ را علیه امام آغاز می‌کند.

فضلی با اشاره به اینکه مردم عزیز ایران اسلامی بعد از گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در رکاب انقلاب اسلامی باقی ماندند و تقسیم غنیمت نکردند، تصریح کرد: مردم آمدند و برای دفاع از دین خدا سرمایه‌گذاری کردند و شهید دادند.

وی افزود: سلام و درود خدا بر شما مردمی که فردای قیامت به‌واسطه عملکردتان در مقابل بی‌بی فاطمه زهرا(س) روسفید هستید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امنیتی که امروز در جهان ناامن داریم به‌واسطه خون‌های مقدس و مطهر شهدا و حضور مردم درصحنه است، اظهار کرد: آخرین شاهکار حضور مردم ۲۲ بهمن تماشایی باوجود گرانی، مشکلات اقتصادی و تورم از زوایای مختلف بود اما مردم از ولی امر اطاعت کردن و به میدان آمدند تا دشمن را ناامید کنند.

این مسئول ادامه داد: در یادواره‌های شهدا همین نکات باید مرور شود و مورد توجه قرار گیرد.

فضلی در ادامه به شرح عملیات غرورآفرین والفجر هشت پرداخت و گفت: حدود ۸۵ درصد رزمندگان عزیز عملیات غرورآفرین والفجر هشت دریادلان بسیجی بودند و اگر مردم به میدان نیامده بودند ارتش و سپاه قادر به انجام این کار بزرگ نبود.

وی در پایان گفت: فرزندان دلبند شما در عملیات والفجر هشت به‌ویژه سادات از پهلو، بازو یا سر مجروح و شهید شده بودند که از توسل و توکل به حضرت زهرا(س) حکایت دارد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما