شناسهٔ خبر: 24217134 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدال طلای جهان در خاک دشمن کام ملت را شیرین می کند

در روزهایی که دهان وطن تلخ از اخبار ناگوار است، اولین مدال طلای مسابقات جهانی تیراندازی با کمان، کام ملت سرافراز ایران را شیرین می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در آخرین روز از رقابت‌های تیروکمان قهرمانی جهان که در یانکتون آمریکا برگزار شد، تیم ریکرو جوانان متشکل از رضا شبانی، ابوالفضل حسینی و کیان مرادی در فینال برابر تیم اوکراین به میدان رفت و پس از تساوی 4-4 در تیر طلایی مقابل این تیم به پیروزی رسید تا برای اولین بار به مدال طلای جهان برسد.
تیم ریکرو جوانان در مرحله نیمه نهایی ۵ بر ۴ تیم روسیه را شکست داده بود.
به این ترتیب پرونده تیم تیروکمان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با کسب یک مدال طلا توسط تیم ریکرو جوانان در یانکتون آمریکا بسته شد.
پیش از این در بخش انفرادی تمام نمایندگان ایران از دور مسابقات کنار رفتند و تیم‌های ریکرو و کامپوند در بخش بزرگسالان نیز بدون کسب مدال به کار خود در رقابت های قهرمانی جهان پایان دادند.

به دنبال این موفقیت بزرگِ تیمِ ریکرو جوانان، سید ابوالفضل حسینی در خاک آمریکا، مقابل دوربین‌های خبرنگاران ایستاد و این پیروزی را، به عشق امام حسین علیه السلام و یارانش و به عنوان سرباز رهبرمان سید علی خامنه ای، به حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم و تجمع بیست میلیونی اربعین تقدیم کرد.

این روزها این حرکت ارزشمند سید ابوالفضل حسینی، دلاورمرد دیار کریمان دهان به دهان می چرخد و هر بار هزاران هزار نفر این کار بزرگ را می ستایند.

انتهای پیام/ب

سیدابوالفضل حسینی مدال طلایش را به سردار سلیمانی اهدا کرد

نظر شما