شناسهٔ خبر: 24217117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

دشمنان استمرار نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: آمریکا و غرب دشمنی های خود را در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی نشان دادند، دشمنان استمرار نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در بیرجند اظهار داشت: امروز شهدای گمنام میهمان کشور و استان هستند و پیام این شهیدان و حضرت زهرا(س)، استقامت و استمرار نظام است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ۳۹ سال با عزت و سربلندی ایستاده است، استقامت داشتن در این مسیر نورانی، اندوه و ترس را از بین می برد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان چشم دیدن این انقلاب را ندارند و تمام توان خود را برای نابودی نظام اسلامی گذاشتند، افزود: دشمنی های دشمنان از صدر اسلام تاکنون ادامه داشته است ‌و همواره به دنبال فتنه و توطئه هستند.

حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: هر چقدر اسلام در سطح عالم آثار و برکات و پیروزی های بیشتری داشته باشد به طور قطع نیز کینه های دشمنان بیشتر است، کینه آن ها نشان از رشد و پیشرفت نظام اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس تمام دنیا به عنوان جبهه باطل در مقابل اسلام صف کشیدند، ادامه داد: امروز جبهه مقاومت در سوریه پیروز شده و اسلام خطرناک آمریکایی به عنوان داعش در منطقه با شکست مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جریان پیچیده صهیونیست بهودی و مسیحی در عالم آرام نمی نشینند و در مراکز اطلاعات و تحقیقاتی خود با تمام توان تلاش می کنند و برای آینده ملت و هر صحنه سیاسی و اجتماعی برنامه ریزی دارند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه دشمن شبانه روز علیه نظام اسلامی فعالیت می کند، اظهار کرد: نگاه سرسپردگان استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در داخل یک نگاه شیطانی است و نگاه طاغوتی دارند، حکومت غیرالهی طاغوت است.

وی افزود: آمریکا و غرب دشمنی های خود را در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی نشان دادند، دشمنان استمرار نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته اند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تنها راه نجات بشریت و انسان ها، اسلام ناب محمدی(ص) است، حوادث و فتنه ها زمینه بصیرت را برای جامعه فراهم می کنند و مردم همواره صحنه های زیبایی در مسیر ولایت آفریدند.

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: فتنه ۸۸ به مدت هشت ماه طول کشید تا مردم بصیرت پیدا کردند و ۹ دی را آفریدند اما فتنه اخیر در مدت هشت روز  به اتمام رسید و مردم صف خود را از استکبار و دشمنان نظام جدا کردند.

وی بیان کرد: اطاعت و تسلیم ولایت یکی از راه های وحدت و انسجام امت اسلامی است، مسؤولان نظام تکلیف دارند که مردم و اسلام را در استمرار نظام اسلامی کمک کنند و راه آن نیز خدمت به مردم است./۸۸۰/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما