شناسهٔ خبر: 24216498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار جوانی:

افرادی تلاش دارند ما را مجبور به مذاکره موشکی کنند/ در داخل تلاش فرهنگ اشرافی‌گری کم‌کم ما را به سمت گفتمان سازش می‌کشاند

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه یکی از آفت‌ها در انقلاب اسلامی، امروز بحث ترویج اشرافی‌گری است، گفت: با روحیه اشرافی‌گری نمی‌شود به جنگ آمریکا رفت، این فرهنگ کم‌کم ما را به سمت گفتمان سازش می‌کشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سردار یدالله جوانی شامگاه دوشنبه در یادواره 5 شهید روستای آهوان نیشابور و مراسم وداع با پیکر مطهر 2 شهید گمنام دفاع مقدس اظهار داشت: باید از کسانی که یادواره‌های شهدا را برگزاری می‌کنند تشکر کرد.

وی با بیان اینکه شهیدان نیازمند چنین یادواره‌هایی نیستند، خاطرنشان کرد: آن‌ کسانی که نیازمند چنین مراسمی هستند ما هستیم که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان راه را گم نکنیم و در روز قیامت شرمنده شهیدان نباشیم.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه هدف شهدا اعتلای اسلام و مسلمین بود، افزود: هدف فروریختن قدرت‌های طاغوتی بود، هدف شهدا به زیر کشیدن شیطان بزرگ امریکا بود، هدف شهدا محو اسرائیل از این کره خاکی بود.

جوانی با بیان اینکه اگر ایستادگی و تداومبخشی راه شهیدان نبود انقلاب ما به 40 سالگی نمی‌رسید، ادامه داد: تلاش‌های زیادی شد تا انقلاب را شکست دهند و امروز دشمنان بیش از هر زمان دیگر وحشت‌زده و نگران هستند.

وی با اشاره به سخنان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست امنیتی مونیخ گفت: دیدید نتانیاهو چطور با وحشت یک آهن‌پاره‌ای را نشان داد و ادعا کرد از پهپاد ایرانی است و ابراز نگرانی کرد، امروز ایران قدرتمند شده است و به دنبال سلطه به جهان است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: امروز سرتا پا وحشت، دشمنان را فرا گرفته است و نگران موجودیت خود هستند و ما برای تداوم‌بخشی راه شهیدان به دل‌های قرص، محکم و باایمان نیازمندیم.

جوانی با بیان اینکه عامل آزادسازی خرمشهر ایمان رزمندگان و نصرت الهی بود، تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بسیار سرمایه‌گذاری کردند تا دل‌های جوانان را بلرزانند و تردید ایجادکنند که اگر می‌خواهیم تداوم‌بخش راه شهیدان باشیم باید این نقشه شوم را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل همسو با دشمن به لجن‌پراکنی و دروغ‌پراکنی می‌پردازند و برخی جوان ما تصور می‌کند که گذشته بهتر از حال بود.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز پاسداری از خون شهیدان به معنای حفظ جمهوری اسلامی است، ادامه داد: امروز به اعتراف مشاور کاخ سفید، جمهوری اسلامی قدرتمندتر از هر زمان دیگر است.

جوانی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند انقلاب چه کرده است و ایران را به کجا رساند، افزود: به اعتراف یک مقام آمریکایی، امروز در دنیا 4 قدرت جهانی وجود دارد که آن 4 قدرت روسیه، آمریکا، چین و ایران هستند.

وی  با بیان اینکه در قبل از انقلاب اسلامی وضعیت مردم بسیار اسف‌بار بود و آمریکایی‌ها در این کشور حق توحش می‌گرفتند، افزود: درست است امروز هم بیکاری و مشکلاتی وجود دارد، اما پیشرفت‌های علمی چشمگیری اتفاق افتاده است و امروز چشم امید ملت‌های مظلومی چون یمن به ایران است.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه ادامه داد: مشکل ما امروز در پیاده‌سازی عدالت است و عدالت را باید جدی‌تر بگیریم.

جوانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های گوناگون داشته است، خاطرنشان کرد: وحشت دشمنان نشان می‌دهد ما چقدر پیشرفت داشته‌ایم.

وی مطرح کرد: این انقلاب با همه عزت و سربلندی که دارد به بعضی آفات مبتلا شده است و منافقین و انقلابی‌نماها همیشه در همه انقلاب‌ها به‌ خصوص انقلاب‌های توحیدی آسیب وارد می‌کنند و امروز 3 آفت اصلی انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه یکی از این آفت‌ها، بحث ترویج اشرافی‌گری است، افزود: با روحیه اشرافی‌گری نمی‌شود به جنگ آمریکا رفت، این فرهنگ کم‌کم ما را به سمت گفتمان سازش می‌کشاند.

جوانی با اشاره به اینکه پیام یادواره شهدا به همه ساده‌زیستی و مردمی بودن است، افزود: دومین آفت انقلاب در کشور ما این است که سالیان درازی است کسانی به دنبال بزرگ کردن فرعون زمان هستند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند که آمریکا شیطان بزرگ است و دشمنی چون آمریکا به کمتر از نابودی ما و گرفتن هویت اسلامی و انقلابی ما بسنده نمی‌کند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز ملت ایران اقتدار دفاعی دارد، گفت: کسانی تلاش می‌کنند ما را مجبور به مذاکره موشکی کنند.

جوانی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به نقطه‌ای رسیده است که دشمنان قدرتمند جرأت نمی‌کنند، یکی از سلاح‌هایشان را به سمت ایران بگیرند.

وی با بیان اینکه شکست گروهک تروریستی داعش ممکن نبود، مگر باهم‌افزا شدن هسته‌های مقاومت که امام راحل ان را پایه‌گذاری کردند، افزود: دشمنان از هم‌افزا شدن مسلمانان می‌ترسند، انقلاب اسلامی به دنبال هم‌افزا کردن مسلمانان بوده است و در این راه موفق بوده است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه ثبات قدم و ایستادگی در برابر آمریکا پیام شهیدان است، افزود: امروز یکی از آفات این است که کسانی می‌خواهند نسبت به دشمن اعتمادسازی کنند، در صورتی‌ که تجربه نشان داده آمریکا به‌ هیچ‌ عنوان قابل‌اعتماد نیست.

جوانی با بیان اینکه فرقی بین آمریکا و اروپا در دشمنی نسبت به ملت ایران وجود ندارد، مطرح کرد: این نگاه غلطی است که حل مشکلات اقتصادی در رابطه با آمریکا و اروپا قابل‌ حل است، باید فکر دیگری کرد و آن چیزی نیست، جز اجرای اقتصاد مقاومتی.

انتهای پیام/ذ

نظر شما