شناسهٔ خبر: 24215885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

شهید چمران لارستان در آستانه قهرمانی در مسابقات هندبال غرب آسیا قرار گرفت

رییس هیأت هندبال استان فارس گفت: نماینده ایران در ادامه درخشش خود در رقابت های هندبال بانوان غرب آسیا، تیم ملی اردن را نیز با اقتدار از پیش رو برداشت و صدرنشین باقی ماند.

صاحب‌خبر -

علیرضا پاکدل امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در روز پنجم پیکارهای هندبال بانوان غرب آسیا تیم شهید چمران لارستان با نتیجه ۲۸ بر ۱۵ تیم ملی اردن را که از امتیاز میزبانی سود می برد در هم کوبید و با ۸ امتیاز صدرنشینی خود را در جدول این رقابت ها تثبیت کرد.

وی افزود: نماینده ایران پیش از این نیز تیم ملی عراق، لبنان و قطر را از پیش رو برداشته بود.

رییس هیأت هندبال استان فارس تصریح کرد: بانوان هندبالیست لارستان در روز پایانی این رقابت ها فردا چهارشنبه دوم اسفندماه به مصاف تیم سوریه رده دومی می روند و در صورت کسب برتری مقابل این تیم بر سکوی قهرمانی قرار خواهند گرفت.

پاکدل اذعان داشت: در دیگر بازی روز پنجم تیم سوریه موفق شد با حساب ۳۰ بر ۱۸ عراق را شکست دهد و با ۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی باقی بماند.

وی خاطرنشان کرد: با نتایج کسب شده در روز پنجم، بازی پایانی شهید چمران لارستان و سوریه، تکلیف قهرمان دومین دوره مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا را مشخص خواهد کرد.

رییس هیأت هندبال استان فارس ادامه داد: مسابقات هندبال بانوان غرب آسیا با حضور ۶ تیم از روز ۲۶ بهمن ماه به میزبانی اردن در حال برگزاری است.

خبرنگار: داود عسکرپور

نظر شما