شناسهٔ خبر: 24215678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارسال 184 اثر پژوهشی به همایش ملی امام سجاد علیه السلام

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از ارسال ۱84 اثر پژوهشی به همایش ملی امام سجاد علیه السلام خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی افزود: تعداد 184 اثر به دبیرخانه همایش رسیده  که از این تعداد 142 مقاله و 42 اثر نیز در بخش اینفوگرافی دریافت شده است.

وی اضافه کرد: این آثار از پژوهشگران و هنرمندان استان های خراسان شمالی، قم، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، زنجان، کرمان، گلستان، خراسان رضوی ، اردبیل و چهارمحال بختیاری و آذربایجان شرقی  به دبیرخانه همایش رسیده است.

شیرازیان در ادامه موضوعات فراخوان شده این همایش ملی را یادآور شد و گفت: 13 عنوان موضوع در دو بخش فراخوان مقاله و اینفوگرافی با  دو محور اقتصاد مقاومتی  و نیز سبک زندگی فرهنگی اجتماعی است که شامل تولید و اشتغال در سیره امام سجاد (علیه السلام)، تاثیر قناعت و ساده زیستی در اقتصاد مقاومتی، شیوه های مدیریت اقتصادی، تاثیر رزق حلال در فلاح  فرهنگی  و اقتصادی  در سیره  امام سجاد (علیه  السلام)، حقوق متقابل  فرد و اجتماع  از منظر  امام سجاد (علیه السلام)، تربیت خانواده متعالی از منظر امام سجاد (علیه السلام)، مبارزه با مظاهر فساد در سیره  امام  سجاد (علیه السلام) می شود.

وی همچنین اضافه کرد: تبیین شاخص های حکومت دینی، استکبار ستیزی  در سیره امام سجاد (علیه السلام)، شیوه های تبلیغی در سبک  زندگی امام سجاد (علیه السلام)، تبیین ارزش های اسلامی  در ادعیه از منظر امام سجاد (علیه السلام)، نقش دعا در سعادت انسان از منظر امام سجاد (علیه السلام) و حقوق متقابل مسجد و خانواده را از دیگر عناوین و موضوع های تعیین شده این همایش ملی می توان نام برد.

وی  آخرین مهلت ارسال آثار این همایش را 29 اسفند سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقمندان می توانند تا زمان مقرر آثار خود را به آدرس dkm.khn@gmail.com ایمیل  و یا به شماره 09159879179 تلگرام کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان افزود: مراسم اختتامیه اردیبهشت سال آتی، همزمان با میلاد پر برکت حضرت زین العابدین (علیه السلام) با حضور مسئولان کشوری در بجنورد برگزار می شود.

انتهای پیام/آ

برگزاری همایش ملی امام سجاد علیه السلام(ع) در استان

نظر شما