شناسهٔ خبر: 24215579 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسئولان حاضر در محل سانحه خبر دادند

لاشه هواپیما و پیکر جانباختگان قابل مشاهده است/ ۴ بالگرد آماده انتقال پیکرها

لاشه هواپیمای ATR آسمان که چند روز قبل در در مسیر تهران- یاسوج سقوط کرد، پس از چند روز جستجو سرانجام امزوز پیدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، افشارنیا همچنین از مشخص شدن محل دقیق سقوط هواپیما از طریق یکی از خلبانان بالگرد خبر داد و گفت: محل دقیق سقوط هواپیما مشخص شده و لاشه هواپیما و اجساد مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محل سقوط هواپیما و دیده لاشه هواپیما از سوی مقامات محلی و نماینده‌های مجلس تأیید شده است، گفت: نماینده‌های سمیرم و کهگیلویه و بویراحمد و بخشدار دناکوه در مصاحبه‌های خود دیده شدن لاشه هواپیما و اجساد را تأیید کردند بنابراین نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی در آن منطقه متمرکز شد‌اند و امروز تعداد زیادی بالگرد نیروی زمینی ارتش و سپاه در کمتر از یک ساعت با بالگرد به آن منطقه خواهند رسید.

مدیرکل صدا و سیما یاسوج افزود: از مردم درخواست می‌شود که از مراجعه به محل خودداری کنند تا امدادگران بتوانند به راحتی با سرعت عمل بیشتر عملیات امداد و نجات را انجام دهند.

به گفته وی،بالگردهای نیروی هوافضایی سپاه صبح امروز لاشه هواپیمای آسمان را در ارتفاعات کوه دنا پیدا کردند.

سلیمی رئیس سازمان هلال احمر نیز با اشاره به اینکه لاشه هواپیما دیده شده است،گفت: تمام تجهیزات و صد نفر از متخصصان هر چه سریعتر به محل سقوط هواپیما اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: پراکندگی محل و نیروها را طی چند روز گذشته شاهد بودیم بنابراین با دیده شدن لاشه هواپیما این نیروها بر روی محلی که لاشه هواپیما دیده شده است متمرکز خواهند شد.

سلیمی اضافه کرد: 4 فروند بالگرد در محل حضور دارند بنابراین ازاین بالگردها برای انتقال اجساد در کوتاه‌ترین زمان ممکن استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما