شناسهٔ خبر: 24215320 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج|مشاهدات خبرنگار تسنیم در دنا: امیدها برای پیدا شدن لاشه هواپیما افزایش یافته است

R41452/P1357/S6,69/CT7

در سومین روز از جست‌وجوی لاشه هواپیمای "تهران-یاسوج" به دلیل شرایط جوی مناسب و افزایش میزان دید حتی در ارتفاعات دنا، امیدها برای پیدا شدن لاشه هواپیمای سقوط کرده افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، بیش از 50 تیم امدادی تخصصی در دامنه‌های دنا مستقر بوده و بالگردهای اورژانس 115، هلال احمر و غیره در آسمان در حال گشت زنی و جابه‌جایی امدادگران هستند.

بعد از عکسبرداری جنگنده‌های ارتش از نقاط مختلف کوه دنا 20 تیم امدادی به قلل و ارتفاعات اعزام شدند امیدها برای پیدا کردن لاشه هواپیما افزایش یافته و تمام عوامل امدادی و مسئولان تمام هم و غمشان پیدا شدن لاشه هواپیما تا اواخر امروز بوده و در این زمینه تمامی امکانات را بسیج کرده‌اند.

با توجه به شرایط مناسب جوی، کاهش توده‌های ابر و افزایش میزان دید در ارتفاعات پیش بینی می‌شود تا اواخر امروز لاشه هواپیما پیدا شود ولی این مسئله که امکان دارد لاشه هواپیما را بهمن گرفته باشد دور از انتظار نیست.

جنگنده‌های ارتش از نقاط مختلف کوه دنا عکسبرداری کردند و هم اکنون امدادگران منتظر نتایج عکسبرداری و آغاز عملیات هستند و البته تیم تکاوران نیز به به مناطق سخت گذر و ارتفاعات دنا نیز اعزام شدند.

انتهای پیام/ح

 

 

 

 

نظر شما