شناسهٔ خبر: 24215158 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ماسک‌های طبیعی و خانگی جایگزین بوتاکس

برای از بین بردن چین و چروک صورت نیاز نیست از بوتاکس استفاده کنید بلکه به کمک ماسک هاک طبیعی می‌توانید این کار را انجام دهید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد مهم‌ترین مسائل بهداشتی، درمانی و مهارت زندگی که خانم‌ها باید بدانند را در اختیار آنها قرار دهد.

انجام بوتاکس آخرین قدم برای از بین بردن چین و چروک های صورت است، زیرا شما به راحتی و به کمک ماسک های خانگی و طبیعی می‌توانید از دست چروک های صورت خلاص شوید؛ در اینجا به معرفی ماسک های خانگی و طبیعی می‌پردازیم که می‌توانند جایگزین بوتاکس شوند.

ماسک سبز بسازید

به کمک سبزیجات سبز می‌توانید ماسکی بسازید که چین و چروک صورت را از بین می‌برد، ٢٠٠ گرم اسفناج را با ٢٠٠ گرم کلم پیچ مخلوط کنید و آنها را بپزید و کمی آب اضافه کنید و در مخلوط کن بریزید؛ سپس یک چهارم روغن زیتون و خامه ترش به آن بی افزایید تا به صورت مخلوطی یک دست شود و به مدت ٨ دقیقه این ماسک را بر روی صورت خود قرار دهید.

ماسك هاي طبيعي و خانگي جايگزين بوتاكس

ماسک سفت کننده صورت

یک عدد لیمو، یک قاشق عسل، یک قاشق ماست و یک قاشق مخمر را با یکدیگر مخلوط کنید و به مدت ٣٠ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید، این ماسک سبب سفت شدن پوست صورت و همچین رفع چین و چروک های صورت می‌شود.

ماسك هاي طبيعي و خانگي جايگزين بوتاكس

ماسک نشاسته و آب هویج

یک قاشق نشاسته ذرت را با نصف لیوان آب سرد مخلوط کنید و سپس نصف لیوان آب گرم به آن اضافه کنید و تا به دست آمدن مخلوط کرم رنگ آن را بر روی حرارت قرار دهید و پس از آنکه کرم سرد شد پنج قاشق آب هویج و یک قاشق ماست به آن اضافه کنید و این ماسک را هفته ای پنج بار به مدت ٣٠ دقیقه بر روی پوست صورتتان قرار دهید.

ماسك هاي طبيعي و خانگي جايگزين بوتاكس

شستشوی صورت به کمک چای بابونه

سفیده تخم مرغ را به کمک هم زن به خوبی بزنید و کمی آب لیمو و روغن نارگیل به آن اضافه کنید و به مدت یک ربع به صورت دورانی صورتتان را با این ماسک ماساژ دهید و برای تاثیر بهتر پس از گذشت15 دقیقه صورتتان را با چای بابونه بشویید.

 ماسك هاي طبيعي و خانگي جايگزين بوتاكس

خاصیت مثبت زیتون بر روی پوست صورت

زیتون خاصیت مثبت بسیاری دارد و سبب زیبایی پوست صورت میشود جهت از بین بردن خطوط صورت هسته زیتون را به خوبی بکوبید و به مدت پانزده دقیقه بر روی خطوط صورت قرار دهید همچنین میتوانید میوه زیتون را هم بصورت درشت خورد کرده و بر روی خطوط صورت خود قرار دهید این کارسبب صاف شدن صورتتان میشود.

ماسك هاي طبيعي و خانگي جايگزين بوتاكس


انتهای پیام/

نظر شما