شناسهٔ خبر: 24215058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ژاوی: دوست دارم بازهم شاگرد گواردیولا شوم / عاشق سبک بازی من سیتی هستم

ستاره السد قطر دوست دارد که بار دیگر شاگرد گواردیولا شود. او تاکید کرد که عاشق سبک بازی سیتی است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ستاره السد قطر دوست دارد که بار دیگر شاگرد گواردیولا شود. او تاکید کرد که عاشق سبک بازی سیتی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از الرای، ژاوی هرناندس بعد از جدایی از بارسلونا با وجود آن که پیشنهادهای خوبی داشت اما تصمیم گرفت که راهی السد قطر شود.
این بازیکن اسپانیایی تاکید کرد که آرزوی او بازی کردن برای سیتی زیر نظر گواردیولا بود که نتوانست به این رویای خود برسد.
او گفت: گواردیولا در فصل نخست حضور خود در منچستر سیتی نتوانست انتظارات را برآورده کند اما نباید فراموش کرد که او در حال سبک و سنگین کردن لیگ جزیره بود و نتایج تیم در فصل جاری نشان می‌دهد که او در کار خود تا چه اندازه موفق بوده است. منچسترسیتی الان یکی از زیباترین فوتبال‌های اروپا را به نمایش می‌گذارد. من از دیدن بازی‌های سیتی لذت می‌برم.
ژاوی ادامه داد: سیتی هم‌چون بارسلونا بازی می‌کند. آن‌ها توپ و میدان را در اختیار دارند و به حریف فشار می‌آورند. در این تیم بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند. من به بازی داوید سیلوا علاقه دارم اما سیتی بازیکنان بزرگ دیگری مثل رحیم استرلینگ، کی وین دی بروینه، گوندوگان، گابریل ژسوس، سانه و آگوئرو را هم دارد. آن‌ها آن‌گونه که من دوست دارم بازی می‌کنم.
کاپیتان پیشین بارسلونا در ستایش از گواردیولا گفت: او دیوانه فوتبال است و افکار بسیار روشن و واضحی دارد. پپ بسیار دقیق است. او همواره دوست دارد که چیزهای جدیدی را اختراع کند و پیوسته به فوتبال فکر می‌کند. او یکی از بهترین مربیان جهان است و شاید هم بتوان گفت که بهترین است. اطمینان دارم که تاریخ از گواردیولا به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ یاد خواهد کرد. بسیار دوست داشتم که در منچستر سیتی شاگرد گواردیولا شوم و بار دیگر با او کار کنم.
ژاوی درباره بازی بارسلونا با چلسی گفت: چلسی وقتی دفاعی بازی می‌کند بسیار سخت گل می‌خورد. بازی زیبا و جذابی خواهد شد و اطمینان دارم که چلسی شرایط را برای بارسلونا سخت خواهد کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما