شناسهٔ خبر: 24214930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه موقت تایباد:

دشمن درفضای مجازی روی اختلاط زن و مرد در جوامع اسلامی تبلیغ می کند

امام جمعه موقت تایباد گفت: دشمن درفضای مجازی روی اختلاط زن و مرد در جوامع اسلامی تبلیغ می کنند و این معظلی است که باید خانواده های مسلمان مواظب آن باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی محدثی در مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهراء(س) که با حضور مردم، مسئولین ودوستداران وارادتمندان به ساحت مقدس فاطمی درمحل مسجد جامع امام صادق(ع) برگزار شد، اظهار داشت: اسوه حسنه و الگوی همه جهانیان و به‌ویژه مسلمانان جهان پیامبر گرامی اسلام(ص) و خاندان پاک ومطهرش هستند.

 

امام جمعه موقت شهرستان تایباد با بیان این نکته که در مجالس ومحافل حضرت فاطمه زهراء(س) باید با خلوص نیت شرکت کنیم بیان کرد: محافل و مجالس فاطمی انسان را دلداده خود می‌کند زیراکه حضرت زهرای مرضیه(س) الگویی برای زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی همه ما است.

 

وی انقلاب اسلامی رابرگرفته از انقلاب عاشورای امام حسین(ع) برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی  از درس‌های عاشورا نشات گرفت و همان فرهنگ  عاشورا یی بود که این انقلاب را به پیروزی رساند و آن چیزی که در این چهل سال انقلاب اسلامی ما را حفظ کرده است، درس گرفتن از ایام فاطمیه(س) یعنی دفاع از ولایت بوده است.

 

وی اضافه کرد: این انقلاب بقای خودش را از مکتب فاطمی دنبال  می‌کند چون حضرت فاطمه زهرا(س) جان خود را داد تا حمایت از ولی و مقتدا و امام خودش را داشته باشد و ما هم فاطمی هستیم و این درس را گرفته‌ایم که افتخار کنیم در راه ولایت جان خود را تقدیم کنیم.

 

امام جمعه موقت تایباد گفت: زندگانی سراسر افتخار حضرت فاطمه زهرا(س) درهمه زمان‌ها و مکان‌ها الگوی همه جهانیان و به‌ویژه زنان و مردان مسلمان است.

 

وی تقویت حوزه‌های علمیه را دراستای ترویج ونشر آموزه های دین اسلام، ائمه اطهار(ع) برشمرد و گفت: اکنون که ما در جنگ فرهنگی با دشمن هستیم و چه خوب است تاهمه مردم برای آموختن علوم دینی و شیوه و روش آل محمد(ص) وارد حوزه‌های علمیه شویم.

 

حجت الاسلام محدثی با انتقاد از مشکلات سرراه جوانان برای ازدواج افزود: باید زندگی سراسر افتخار حضرت زهرا(س) دربحث ازدواج آسان و همراه با معنویت جوانان و ترویج آن دربین اقشار مختلف مردم سرمشق امت اسلامی باشد.

 

 

وی با اشاره به اینکه امروز اختلاط زن و مرد در جوامع اسلامی معظل است و درکشور ما این اختلاط با موازین شرعی و سیره حضرت زهرا(س) منافات دارد، تصریح کرد: امروز اختلاط زن و مرد در کشورهای غربی هم در اماکن عمومی انجام نمی شود ولی دشمن درفضای مجازی روی اختلاط زن و مرد در جوامع اسلامی تبلیغ می کنند و این مشکلی است که باید خانواده های مسلمان مواظب آن باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما