شناسهٔ خبر: 24214913 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه استان لرستان:

فاصله گرفتن از ولایت زمینه انحراف و تباهی را فراهم می کند

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه امروز دفاع از ولایت و تبیین ولایت مداری در جامعه ضرورتی انکارناپذیر برای بقای دین و اسلام است، گفت: ولایت مداری حضرت زهرا(س) باید الگوی همگان باشد، چرا که فاصله گرفتن از ولایت زمینه انحراف و تباهی را فراهم می کند .

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه سیره سیاسی زندگانی حضرت زهرا(س) باید الگوی ولایتمداری همه شیعیان جهان باشد، گفت: بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) با خطبه های تاریخی و اهدای جان خود در مسیر ولایت، برای همگان درس اطاعت و همراهی با امام خویش را تا پای جان به یادگار گذاشت و به عنوان الگویی ولایت مدار حجت را بر همگان تمام نمود .

وی با اشاره به اینکه مشی سیاسی و سیره بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) به گونه ای بوده که همواره با بینش و بصیرت توام بوده است، اظهار کرد: خطبه های تاریخی و بابصیرت آن بانوی بزرگوار در دفاع از ولایت نمونه مجسمی از سیره مبارزاتی و ولایت مداری ایشان بود .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه احیای حق ولایت را خواستار و پیگیر شده اند، خاطر نشان کرد: حضرت زهرا(س) دفاع از ولایت را در هیچ شرایطی رها نکردند و همواره این خط را سرلوحه برنامه های زندگانی خود قرار دادند .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه امروز دفاع از ولایت و تبیین ولایت مداری در جامعه ضرورتی انکارناپذیر برای بقای دین و اسلام است، گفت: ولایت مداری آن بانوی بزرگوار باید الگوی همگان باشد، چرا که فاصله گرفتن از ولایت زمینه انحراف و تباهی را فراهم می کند .

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگویی برای زنان مسلمان و حقیقت جوی جهان است یادآور شد:شخصیت آن بانوی بزرگوار الگویی بی نظیر برای همه زنان دوستدار عفت و فضیلت و بصیرت است .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان گفت: بانوان جامعه اسلام باید سیره عملی حضرت زهرا(س) را در همه شئون زندگی خود بعنوان الگو و سرمشق مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما