شناسهٔ خبر: 24214772 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشته شدن هفت نظامی سعودی در جنوب عربستان

منابع یمنی از کشته شدن هفت نظامی سعودی در عملیات نیروهای یمنی در مناطق جازان، نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه مواضع متجاوزان سعودی و مزدوران وابسته به آنها ادامه دارد و تعدادی از نظامیان سعودی دیروز در مناطق مرزی جازان، نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان کشته شدند.

منابع خبری یمن گزارش دادند که سه نفر از نظامیان سعودی در عملیات تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله در این مناطق کشته شدند.

بر اساس این گزارش، یگان‌های تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله نیز پنج عملیات در جازان، نجران و عسیر انجام دادند که در پی آن سه نظامی سعودی در روستاهای «قوی و حامضه» منطقه جازان و پایگاه «الشبکه» در نجران از پای درآمدند.

منابع یمنی می‎گویند که چهار نفر از نظامیان سعودی نیز بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در جازان و تعدادی نیز در حملات توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله به پایگاه برج الخشل کشتهو زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی نیز روز دوشنبه پنج بار به پایگاه های ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در مناطق الشرفه و السدیس در نجران حمله کردند.

تجاوزات عربستان سعودی و ائتلاف آن علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، بیش از دو سال و نیم است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از 36 هزار نفر از مردم یمن کشته و ده‎ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/ح

عضویت در کانال تلگرامی بین‌الملل و سیاست خارجی فارس

نظر شما