شناسهٔ خبر: 24214702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پلیس: ناآرامی‌های خیابان پاسداران ساعت ۴ و نیم بامداد به پایان رسید / ۳۰۰ نفر از جمله رانندگان خودروهای اتوبوس و سمند بازداشت شدند / شهادت سه مامور ناجا و دو بسیجی

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد: در حوادث خیابان پاسداران، علاوه بر سه نفر از نیروهای انتظامی، دو تن از بسیجیان نیز به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پلیس: ناآرامی‌های خیابان پاسداران ساعت ۴ و نیم بامداد به پایان رسید / ۳۰۰ نفر از جمله رانندگان خودروهای اتوبوس و سمند  بازداشت شدند / شهادت سه مامور ناجا و دو بسیجی

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد: در حوادث خیابان پاسداران، علاوه بر سه نفر از نیروهای انتظامی، دو تن از بسیجیان نیز به شهادت رسیدند.

به گزارش «انتخاب»، سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در کانال تلگرامی اعلام کرد: در طی ناآرامی های شب گذشته خیابان پاسداران و تجمع گروهی از فرقه دراویش گنابادی، 2 نفر از عزیزان بسیجی به دست فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند.

براساس این خبر، یک نفر از این شهدا توسط خودروی سمند زیرگرفته شده و نفر دیگر با ضربات سلاح سرد به شهات رسیده است.

شامگاه دوشنبه همچنین سه نفر از اعضای نیروی انتظامی از سوی فریب خوردگان توسط یک دستگاه اتوبوس زیر گرفته شده و به شهادت رسیدند.

همچنین بیش از ۳۰۰ نفر که در بین آنان رانندگان خودروهای مرگ (اتوبوس و سمند) و نیز ضاربان و عناصر اصلی به چشم می خورد بازداشت و عده ای نیز زخمی و ۳۰ نفر از مامورین حاضر در صحنه نیز مجروح شدند.

به گفته منتظرالمهدی، پایان ضرب الاجل پلیس به اخلالگران در ساعت ۴ بامداد به پایان رسید و عملیات پاکسازی محل و خیابان های اطراف و پایان این آشوب در ساعت ۴ و 30 بامداد به سرانجام رسید.

سخنگوی ناجا اعلام کرد: تلاش مضاعف برای مذاکره با سردمداران این آشوب به منظور جمع کردن این افراد از پشت بام منازل مردم و خیابان ها تا پاسی از شب گذشته جواب نداده است.

همچنین اخلالگران شب گذشته اقدام به تخریب خودروها و شیشه منازل مردم کردند.

نظر شما