شناسهٔ خبر: 24214655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پایان انتظار مردم میلاجرد

مراسم شبی با شهدای گمنام در میلاجرد برگزار شد+تصاویر

مراسم وداع با شهدای گمنام همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مهدیه شهر میلاجرد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام کمیجان، مراسم وداع با دو شهید گمنام همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مهدیه شهر میلاجرد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مراسم شبی با شهدای گمنام با سخنرانی و مدیحه سرایی همراه بود و مردم میلاجرد شهدای گمنام را با شور و شعف خاصی در آغوش کشیدند.

در این مراسم از مادر و عمو و برادر شهید جاوید الاثر شهید «ولی الله عاشوری» توسط جوانان فاطمی تقدیر شد.

حجت الاسلام خلیلی، امام جمعه میلاجرد در این مراسم حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت امیرالمومنین(ع) را عصاره خلقت دانست و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی بزرگواری است که در تمامی مراحل زندگی ارتباط تنگانگ معنوی با خداوند متعال داشتند.

وی با اشاره به این نکته که دعای طلب شهادت، یکی از دعاهایی است که همه ائمه و به ویژه امام صادق(ع) از خداوند طلب می کردند، تصریح کرد: همه ادعیه ها و کلام ها در عبارت های مختلف دلیل بر مقام والای شهید است.

وی در ادامه بیان کرد: با بررسی وصایای شهدا متوجه می شویم که شهدا چه انسان های وارسته ای بودند که حتی با سنین کم دریایی از معرفت بودند.

حجت الاسلام خلیلی خاطرنشان کرد: شهدا پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) و اهل بیت (ع) هستند و از همه علاقه های دنیوی گذشتند تا به ملاقات پروردگار برسند.

 انتهای پیام/

نظر شما