شناسهٔ خبر: 24214391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

درخواست مشت آهنین علیه دراویش اغتشاشگر

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، «حسین شمسیان» در کانال تلگرامی خود نوشت: وحشیگری دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران، باعث شهادت حداقل سه عضو نیروی انتظامی شده است.

 شروع ماجرا با دستگیری یک درویش بنام رستمعلی به اتهام سرقت و با شکایت شاکی خصوصی بوده است.پس از آن جمعی از اراذل و اوباش درویش درمقابل کلانتری تجمع کرده و نیم ساعت فرصت می دهند تا سارق آزاد شود!

بعد از این فرصت، وحشی گری ، آسیب به اموال عمومی، تعرض به مردم و... آغاز و  به شهادت یک سرباز وظیفه و دو گروهبان منجر می شود.

انسانی نیست که از دیدن صحنه برخورد اتوبوس با ماموران و مردم عادی متاثر نشود و اکنون خشم و انزجار عمومی از این توحش و درنده خویی برانگیخته شده و مردم در ده‌ها متن ارسالی و هزاران توئیت ، خواستار اشد قاطعیت در برخورد با این فرقه ضاله شده اند.

معنی ندارد فرقه خاصی حاشیه امن داشته باشد و دستگیری یک سارق از آنها، باعث بروز وحشیگری شود.علیرغم لزوم قدردانی از نیروهای میدانی ناجا، نمی توان از ضعف مفرط فرماندهی و اطلاعاتی در مهار چنین موجودات زبون و درنده خویی و گلایه نکرد.

 معلوم نیست علیرغم توحش چند هفته قبل این جماعت، چرا هیچ برخورد قاطع و عبرت آموزی با این ها نشد و امروز هم در مواجهه با آنها، نیروهای یگان امداد با حداقل توان عملیاتی و مهارتی بکار گرفته شدند!؟ مشت آهنین در برابر متجاوزین به حقوق عمومی و رأفت در برابر مردم عادی، انتظار همه ما از نیروی انتظامی است.

*زمان نشان دادن مشت آهنین همین حالاست

«مهدی محمدی» در کانال تلگرامی خود نوشت:مدت هاست مردم می پرسند چرا یک دلقک دائم الخمر به نام ری استارت باید بتواند مشتی اوباش را برای حمله به مال، جان و مکان های مقدس مردم تحریک کند، دستورالعمل قتل و انفجار بدهد و تا امروز هم همینطور راست راست برای خود بگردد؟

حالا جماعتی داعش صفت، هفته هاست یکی از خیابان های تهران را ناامن کرده و زندگی مردم را گروگان گرفته اند؛ و امروز هم خون سه مامور مظلوم نیروی انتظامی را هم ریخته اند، اما باز با آنها مماشات می شود. زمان نشان دادن “ مشت آهنین” همین حالاست.

مردم قاطعیت می خواهند. تفکرات مشکوکی را که می گوید “ کلا بایستید و تماشا کنید” باید هر چه زودتر دور ریخت تا خشونت طلبان بیش از این جری نشده اند.

نظر شما