شناسهٔ خبر: 24214009 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

آخرین آمار دستگیری قانون شکنان در تجمع خیابان پاسداران/ شهادت دو نیروی کادر و یک سرباز وظیفه/۶۰ نفر از دراویش دستگیر شدند/برخی دراویش درحال تهیه کوکتل مولوتوف بودند و برخی باشمشیر رجزخوانی می‌کردند/ پلیس ضرب الاجل صادر کرد

سخنگوی نیروی انتظامی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای بازگشت آرامش به خیابان پاسداران پس از تجمعات قانونی روز گذشته توضیحاتی ارائه داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز  سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در کانال تلگرامی خود درباره تجمع اغتشاش آمیز دراویش گنابادی در خیابان پاسداران تهران خبر داد که پلیس برای متفرق شدن دراویش و عدم مزاحمت برای ساکنین محل ضرب الاجل صادر کرد و بالغ بر ۶۰ نفر از آنان دستگیر شدند. 

به گفته منتظرالمهدی برخی دراویش درحال تهیه کوکتل مولوتوف بودند و برخی باشمشیر رجزخوانی می‌کردند، برخی بر روی پشت بام منازل مردم بودند.

شب گذشته در تجمع دراویش گنابادی در کنار کلانتری ۱۰۲ پاسداران  یکی از هواداران این فرقه با اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی و مردم حمله کرد که موجب شهادت ۳ مامور و زخمی شدن تعدادی دیگر از ماموران شد. 

انتشار فیلم دیگری که گفته می شود از محل تجمع دوشنبه شب است نشان می دهد با یک خودروی سواری به نیروهای پلیس حاضر در صحنه حمله شده است . هنوز اطلاعات دقیقی از آسیب دیدگان حادثه دوم در دست نیست اما گفته می شود سه نفر در این حادثه زخمی شده اند.

سخنگوی نیروی انتظامی در پی حمله با اتوبوس به پلیس  با بیان این مطلب که قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد، گفت: نیروی انتظامی به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار می دهد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و ضد قانونی هر کس با هر هویتی برخورد می کند تا همه بدانند که کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید است نمی باشد.

در این حمله گروهبان امامی و گروهبان بایرامی از نیروهای کادر یگان امداد به شهادت رسیدند.

دیگر شهید این جنایت، یک سرباز وظیفه بوده است که هرسه توسط اتوبوس جنایت کاران فرقه گنابادی به شهادت رسیدند.

نظر شما