شناسهٔ خبر: 24213853 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کانال تلگرامی وام مسدود شد/ کلاهبرداری با وعده‌های ۸۰ میلیون تومانی

رئیس پلیس فتا استان تهران از شناسایی و دستگیری مدیر کانال تلگرامی که با وعده پرداخت وام به اعضای کانال از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

کانال تلگرامی وام مسدود شد/ کلاهبرداری با وعده‌های ۸۰ میلیون تومانیسرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تیم‌های تحقیقاتی پلیس فتا در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک کانال تلگرامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود:در بررسی‌های پلیس مشخص شد که فردی با راه‌اندازی کانال تلگرامی وام، به اعضای کانال وعده پرداخت وام 80 میلیون تومانی می‌دهد و از مشتریان خود درخواست می‌کند که مبلغ یک میلیون تومان پول به حساب وی واریز کنند و قول می‌دهد که بعد از گذشت چند ماه به نوبت به هر یک از اعضای کانال، 80 میلیون تومان وام پرداخت کند.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه این کلاهبردار به بهانه پرداخت وام به اعضای کانال تلگرامی وام، از آن‌ها مبلغ 60 میلیون تومان پول اخذ کرده است، گفت: این در حالی است که شخص مذکور در قبال اخذ پول از اعضای کانال تلگرامی هیچ وامی به آن‌ها پرداخت نکرده است و در نهایت با شکایت‌های مردمی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان تهران در پایان گفت: در حال حاضر بر روی پروفایل کانال تلگرامی وام، تصویر پلیس فتا جایگزین شده است تا مالباختگان از این طریق بتوانند برای شکایت به پلیس فتا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری مدیر کانال تلگرامی وام توسط پلیس فتا

نظر شما