شناسهٔ خبر: 24213368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه بیرجند:

دشمنان تلاش می کنند تا محبت اهل بیت را از انسان ها بگیرند

امام جمعه بیرجند گفت: دشمنان تلاش می کنند تا محبت اهل بیت(ع) را از ما بگیرند و بزرگترین سرمایه انسان را غارت کنند از این رو باید مواظب بود و دقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شامگاه دوشنبه در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و وداع با پيكر مطهر شهيد گمنام در روستای كوشكک شهرستان درميان اظهار داشت: هر چیزی بازاری دارد و به طور قطع سود و زیان نیز در آن است، باید از خود بپرسیم که قیمت ما چند است.

وی گفت: قیمت انسان ها به چه چیزی تعیین می شود، موضوعاتی که روزمره به دنبال آن می رویم باید وجود داشته باشد اما بیشتر آن ها به سرگرمی شبیه است، سرمایه ای که برای انسان نمی ماند چه نوع سرمایه ای است؟، آن ها سرمایه نیست بلکه ابزار و آزمایش است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: قیمت هر انسانی مساوی است با هدفش، این یک مسأله سطحی نیست بلکه این سنخیت انسان را می رساند، عبادت را هم هدف تعیین می کند و نماز وقتی ارزش پیدا می کند که بر اساس یک هدف باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در دل همه انسان ها قبله نمایی وجود که هدف را نشان می دهد اما قبله نمای برخی از انسان ها، ریاست و پول است و به طور قطع این نوع قبله نما راه به جایی نمی برد.

وی با بیان اینکه در روایات وجود دارد که اگر کسی سنگی را دوست بدارد با همان محشور می شود، ادامه داد: حقیقت دین، حب و بغض و جذب و دفع است و آنچه که در صحنه های میدانی مشاهده می کنیم مظاهر حب و بغض است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند تا محبت اهل بیت(ع) را از ما بگیرند و بزرگترین سرمایه انسان را غارت کنند از این رو باید مواظب بود و دقت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: جنگ نرم و سخت که در گذشته بوده امروز نیز وجود دارد، جنگ نرم به مراتب خطرناک تر از جنگ سخت است و اسرائیل، آمریکا، انگلیس و آل سعود در یک جبهه هستند و با جنگ سخت ما را تهدید می کنند.

وی افزود: دشمنان در هر جایی که پا گذاشتند قتل و عام انجام دادند، در بسیاری از موارد جنگ نرم با تطمیع، رشوه و وعده همراه است از این رو باید مواظب باشیم./880/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما