شناسهٔ خبر: 24212923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل جدید گمرکات یزد معرفی شد

در مراسمی از خدمات مهرداد پیرحیاتی تقدیر و محمدحسین سلمانی به عنوان مدیرکل جدید گمرکات یزد معرفی شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آئین تکریم و معارفه مدیرکل گمرکات یزد با حضور مدیرکل امور اداری و رفاه گمرک جمهوری اسلامی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران و تشکل های بخش خصوصی در سالن اجتماعات صنایع لاستیک برگزار شد.

 احمد ذاکری، مدیرکل امور اداری و رفاه گمرک جمهوری اسلامی ایران دراین  مراسم با اشاره به گام های بلندی که گمرک در جهت تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برداشته است اظهارداشت: گمرک جمهوری اسلامی تمام تعهدات و مصوبات خود در ستاد اقتصاد مقاومتی را اجرائی و انجام داده و پیشنهادات ویژه ای در این ستاد مطرح کرده در که در سال آینده اجرائی می شود.

وی تصریح کرد: راه اندازی گمرک موبایلی از جمله پیشنهادات گمرک در ستاد اقتصاد مقاومتی است که سال آینده اجرائی می شود.

ذاکری در ادامه با اشاره به راه اندازی و تکمیل سامانه جامع امور گمرکی در دولت تدبیر و امید، افزود: سامانه جامع امور گمرکی نقش مهمی در تسهیل و افزایش سرعت و دقت تشریفات گمرکی داشته و مورد تحسین سازمان جهانی گمرک قرار گرفته است.

مدیرکل امور اداری و رفاه گمرک جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر تکمیل سامانه جامع امور گمرکی ادامه داد: برای رشد و توسعه کشور باید علاوه بر اینکه در درون خود هماهنگی داریم با دید مثبت به تولید، تجارت و صنعت بنگریم.

وی افزود: باید درب اتاق مدیران گمرک به روی تولیدکنندگان باز باشد و درد دل ها را گوش کنند البته هم گره ها به دست گمرک باز نمی شود چرا که دستگاه های هم جوار نیز در گمرک حضور دارند ولی گمرک باید در جهت رفع مشکل تولیدکنندگان پرچم دار باشد.

مدیرکل امور اداری و رفاه گمرک جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قابلیت های یزد و حضور مدیران اسبق گمرک یزد در سطح مدیریت ارشد گمرک اظهارداشت: گمرک یزد یک دانشگاه است، این گمرک تاکنون مدیران بسیار خوبی را در درون خود پرورش داده که اکنون در مدیریت کلان گمرک حضور دارند.

در پایان این مراسم محمد حسین سلمانی به عنوان مدیرکل جدید گمرکات یزد معرفی و از خدمات مهرداد پیرحیاتی مدیرکل سابق با اهدای لوح سپاس تقدیر شد. محمدحسین سلمانی پیش از این معاون فنی گمرکات یزد بوده است.

انتهای پیام/ ی

آئین تکریم و معارفه مدیرکل گمرکات یزد برگزار شد

 

نظر شما