شناسهٔ خبر: 24212660 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس:

بالگرد‌ها را پای کوه مستقر کردیم/ تا پیدا شدن آخرین مسافر از پا نمی‌نشینیم

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: بالگردهایمان را در پایین کوه مستقر کرده‌ایم، همچنین تانکر سوخت نیز در کنار بالگرد‌ها مستقر شده تا فردا به محض طلوع آفتاب کار را شروع کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد کرم‌‌دُرآبادی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت 5:30 صبح امروز بالگردهای اورژانس به پرواز درآمدند.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط نامساعد جوی پرواز در ارتفاعات غیرممکن بود، افزود: این بالگردها در چند سورت پروازی در محدوده‌ای که مقدور بود بالا و پایین رفتند اما نتیجه‌ای نداشت.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: از سمت یاسوج بالگردهایی که قصد داشتند به کمک تیم‌های عملیاتی بیایند دو بار تلاش کردند اما نتوانستند از ارتفاعات دنا عبور کنند.

وی ضمن تسلیت به خانواده جان‌باختگان در این سانحه تأکید کرد: تا زمانی که آخرین مسافر این هواپیما را پیدا نکنیم از پا نمی‌نشینیم.

کرم‌دُرآبادی با اشاره به عملیات اورژانس از صبح فردا گفت: بالگردهایمان را در پایین کوه مستقر کرده‌ایم، همچنین تانکر سوخت نیز در کنار بالگردها مستقر شده تا به محض طلوع آفتاب کار را شروع کنیم.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور کوهنوردانی بودیم که بدون هماهنگی به کوه می‌زدند، توصیه می‌کنم چنین اقداماتی حتماً با هماهنگی باشد که خود این افراد هم دچار مشکل نشوند.

نظر شما