شناسهٔ خبر: 24212631 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جایگاه ثابت دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای یزد در مسابقات معتبر کشوری

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد از جایگاه ثابت تیم‌های اعزامی این دانشگاه به مسابقات معتبر در زمینه بتن با توجه به کسب مقام‌های متعدد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از یزد، سید حیدر میرفخرالدینی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد اظهار کرد: این دانشگاه باردیگر توانست در یکی دیگر از مسابقات معتبر علمی موفق به اخذ مقام گردد و کسب این موفقیت های متعدد در چند سال اخیر در زمینه بتن موجب گردیده دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به یک جایگاه ثابت در این نوع مسابقات دست یابد.

میرفخرالدینی در خصوص کسب این موفقیت جدید گفت: تیم اعزامی از این دانشگاه به دومین جشنواره ملی فناوری های نوین در صنعت آب و برق توانست در گرایش بتن بخش سازه محافظ (EPD)، موفق به کسب مقام سوم شود، همچنین اعضای این تیم میلاد زینلی زاده، مهران حیدری، صادق مشایخی و محمد یوسف، به سرپرستی آقای کاظم یاوری نسب در این رقابت حضور داشتند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و اعتبار این جشنواره گفت: 172 تیم از دانشگاه های سرارکشور به مدت 2 روز به میزبانی استان خوزستان مهد برق و آب کشور در گرایش های گوناگون از قبیل بتن، رباتیک، طراحی توربین‌های آبی، برآورد حداکثر حجم آب تالاب و سازه ماکارونی، به رقابت پرداختند و به گفته برگزارکنندگان این رقابت، می توان جشنواره مذکور را بزرگترین گردهمایی علمی جنوب کشور دانست.

وی تصریح کرد: امید داریم بتوانیم با تشکیل کارگاه ها و کلاس های آموزشی تجربه ها و دانستی های اعضای این تیم ها و اساتید راهنمای آنان را به علاقه مندان نیز انتقال دهیم .

یادآور می شود تیم دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در سال های اخیر در با حضور متوالی در مسابقات معتبر گوناگون در زمینه بتن مانند مسابقات سالیانه موسسه بتن آمریکا ACI))، مسابقات انجمن بتن ایران و غیره موفق به کسب مقام های متعدد شده است./انتهای پیام

منبع: دانشگاه فنی و حرفه ای یزد

نظر شما