شناسهٔ خبر: 24212367 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعتراض دانش آموزان آمريکايي به افزايش قتل و ناآرامي در مدارس اين کشور

خبرگزاری صداوسیما

دانش آموزان دبيرستاني در واشنگتن در اعتراض به حادثه ي تيراندازي در فلوريد به شکل نمادین به مدت سه دقيقه روبروي کاخ سفيد به حالت درازکش روي زمين خوابيدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ دانش آموزان دبيرستاني در واشنگتن در اعتراض به حادثه ي تيراندازي در دبيرستاني در فلوريدا که هفته ي گذشته اتفاق افتاد و 17 کشته و 14 زخمي بر جا گذاشت ، به مدت سه دقيقه روبروي کاخ سفيد به حالت درازکش روي زمين خوابيدند.

به گزارش سي ان ان ، از آنجا که نيکولاس کروز ، تيرانداز دبيرستان پارک لند در فلوريدا به مدت سه دقيقه در راهروهاي دبيرستان تيراندازي مي کرد ، دانش آموزان معترض هم در اقدامي نمادين سه دقيقه روي زمين دراز کشيدند تا به بي تفاوتي سياستمداران آمريکايي و بن بست سياسي در زمينه ي گفتگوها بر سر کنترل سلاح شخصي اعتراض کنند.

بر اساس اين گزارش ، 17 تن از دانش آموزان دبيرستاني در واشنگتن در اين اقدام اعتراضي نمادين که بيرون از کاخ سفيد برگزار شد مشارکت داشتند.

پايان هفته ي گذشته ، اعتراض هاي گسترده اي در فلوريدا اتفاق افتاد و معترضان از دولت دونالد ترامپ خواستند خيلي زودتر براي کنترل سلاح در آمريکا چاره انديشي کند.

 

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_1920032" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2037251/1920032?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما