شناسهٔ خبر: 24212334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در زابل فعال می‌شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در چابهار فعال است و تلاش می‌کنیم در زابل نیز به زودی فعال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سلطانعلی میر رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: واحد بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در چابهار فعال است و تلاش می‌کنیم در زابل نیز به زودی فعال شود، البته پیگیری‌ها و مذاکرات اولیه نیز انجام شده است.

 میر افزود: در حال حاضر حدود ۲۷ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان در ۳۶۲ رشته از مقطع کاردانی تا تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ۳۳۷ عضو هیأت علمی در این دانشگاه فعالیت می‌کنند، ادامه داد: از زمان تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان تاکنون ۷۹ هزار دانشجو فارغ التحصیل شده اند که به نسبت سایر دانشگاه‌های کشور رقم قابل توجهی است.

این مسوول ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان از نظر پژوهشی در کشور رتبه هشت را به خود اختصاص داده است.

میر بیان کرد: سال آینده واحد زاهدان به عنوان مرکز برگزاری همایش‌های بین المللی و منطقه‌ای خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از رشته‌ها شهریه دانشگاه تا ۵۰ درصد تخفیف خواهد داشت، افزود: این دانشگاه تلاش کرده است زمینه تحصیل را برای تمامی علاقمندان فراهم کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ضمن تاکید حمایت دانشگاه آزاد از دانشجویان نخبه و مخترع، گفت: زمینه برای حمایت از طرح‌های پژوهشی و کاربردی فراهم است و نخبگان می‌توانند طرح‌ها و ایده خود را به دانشگاه منعکس و از حمایت این دانشگاه برخورد شوند.

انتهای پیام/ع

۳۳۷ عضو هیأت علمی در دانشگاه آزاداسلامی فعالیت می‌کنند

برچسب‌ها:

نظر شما