شناسهٔ خبر: 24211973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیر آریانفر:

نیروهای تیپ ابوذر و گردان ۳۵ ارتش به کمک زلزله زدگان شتافتند

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: در پی بارش‌های اخیر، پرسنل تیپ ابوذر و گردان ۳۵ ارتش، برای کمک به زلزله زدگان به ویژه ساکنان چادرهای اسکان اضطراری در منطقه حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نیروهای نظامی مستقر در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب، در پی بارش های فراوان به یاری زلزله زدگان شتافتند.

امیر فرهاد آریانفر در این خصوص توضیح داد: ۲۰۰ تن از پرسنل تیپ ابوذر و گردان ۳۵ ارتش، برای کمک به زلزله زدگان به ویژه ساکنان چادرهای اسکان اضطراری در منطقه حضور یافتند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: نیروهای تیپ ابوذر به همراه تجهیزات لازم از جمله جرثقیل، کامیون‌ها، خودروهای سبک و پمپ های تخلیه آب در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب حضور یافتند.

امیر آریانفر افزود: در مناطقی از شهر زلزله زده سرپل ذهاب که چادرهای اسکان اضطراری برپا بود و آب وارد این چادرها شده بود، نیروها مستقر شدند و تیپ ۳۵ نیز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پرسنل تیپ ابوذر همچنان برای کمک به زلزله زدگان در مناطق حضور دارند، گفت: آسایشگاه توپخانه ارتش در سرپل ذهاب برای اسکان زلزله زدگانی که چادر و کانکس های آنها دچار آبگرفتگی شده، اختصاص یافته است.

نظر شما