شناسهٔ خبر: 24211903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقبال کودکان و نوجوانان از مسابقه عکس در فضای مجازی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، برای حضور موثر کودکان و نوجوانان کرمانشاهی در فضای مجازی به اجرای طرح های ویژه می پردازد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   فتاحی  مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه،در دیدار با مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز مسابقه « پرچمم، پاره تنم» در کانال فضای مجازی و استقبال کودکان و نوجوانان از این مسابقه، در ایام الله دهه مبارک فجر، این تجربه را تجربه موفقی برای ادامه مسیر و اجرای برنامه های مشابه در آینده عنوان کرد و گفت: بسیار خوشحالیم که با راه اندازی کانال « بچه ها نگاه»، گروه بسیاری از کودکان و نوجوانان از سراسر کشور در این مسابقه حضور یافتند و عکس های خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کردند.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با ابراز خرسندی از برگزاری مسابقه عکس برای کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ضمن حمایت از اجرای طرح مسابقه در فضای مجازی، از حمایت خود برای اجرای چنین برنامه هایی در فضای مجازی خبر داد.

وی فعالیت های مربیان در مراکز کانون پرورش فکری را مهم عنوان و حمایت جدی خود را برای برگزاری برنامه های فرهنگی وتربیتی با محوریت کانون پرورش فکری اعلام کرد.

مسابقه عکس «پرچمم، پاره تنم» در فضای مجازی که از سوی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه و در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، با استقبال کودکان و نوجوانان در سراسر کشور روبه رو شده بود.

 

انتهای پیام/ز

 

مسابقه عکس پرچمم، پاره تنم  در فضای مجازی

برچسب‌ها:

نظر شما