شناسهٔ خبر: 24211757 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در آخرین تمرین پرسپولیس چه گذشت ؟

تمرین جنگ با پرتغال و اسپانیا به فرماندهی سیدجلال!

پرسپولیس در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل خود در آخرین روزهای سال 96 مهمان السد قطر است و برانکو امیدوار به دستیابی به شیرین‌ترین امتیاز سال.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفدهم تقریبا قطعی شده و آنها اکنون به دنبال تحقق بزرگترین رویای خود در تاریخ این باشگاه هستند؛ رویای دستیابی به قهرمانی در آسیا.


پرسپولیس بعد از ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان در فصل گذشته که در آن بیشتر بدشانسی دخیل بود و با محرومیت و مصدومیت 5 بازیکن پا به دیدار نیمه نهایی برابر الهلال گذاشته بودند و در نهایت حذف شدند، اکنون فصل جدید را با درس بزرگ از آن اتفاقات آغاز کردند. درسی که حاصل آن پیروزی بدون دردسر در اولین بازی و برابر نسف قارشی ازبکستان بود. نسف هرچند یکی از تیم‌های ضعیف گروه پرسپولیس محسوب می‌شد اما به واسطه رکورد چندین بازی بدون شکست، از شرایط ایده‌آلی برخوردار بود اما چاره‌ای جز قبول شکست سه گله در آزادی برابر تیم باانگیزه برانکو نداشت.


اکنون اما بازی فینال گروه در دوحه به ساعات برگزاری‌اش نزدیک می‌شود؛ جایی که برانکو و شاگردانش برابر رقیب اصلی گروه خود در استادیوم جاسم بن حمد باید قرار گیرند. السد با ستاره‌هایی بزرگ خود بعد از حذف در دور گذشته لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال اکنون نمی‌خواهد از میزبانی خود به سادگی بگذرد و روی امتیاز بازی پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده تا مدعی صعود اصلی از این گروه لقب گیرد. تیمی ترسناک با ستاره‌هایی از درون دروازه تا خط هجومی که سرآمد آنها مسلما ژاوی هرناندز، کاپیتان و ستاره سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا محسوب می‌شود.


در تمرین امروز سرخپوشان اما نشانی از ترس و واهمه از نام ستاره‌های حریف دیده نمی‌شد و به نظر می‌رسید آنها همان هدف و دستور همیشگی از سوی برانکو را یعنی برد، برد و برد در هر بازی را دنبال می‌کردند. یک تمرین سراسر پرانگیزه که نفرات ذخیره و اصلی تنها همین هدف را دنبال می‌کردند و با نشاط جالب توجه خود اجازه نگرانی را حتی به هواداران نیز نمی‌دادند.


برانکو که برای آخرین تمرین تیمش پیش از دیدار فینال گروه سوم، آیتم‌های متنوع و شادابی را برای شاگردانش در نظر گرفته بود، آنها را کاملا از حیث روحی مهیای دیدار برابر مانوئل فریرا و شاگردانش کرده و اکنون باید تنها در انتظار اجابت وعده او در نشست خبری ماند که اعلام کرده بود تنها برای ارائه یک بازی زیبا و رضایت هوادارانش برابر السد قرار خواهند گرفت.

 

 

 

 

 

 


عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه - دوحه

نظر شما