شناسهٔ خبر: 24211700 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

شهادت ۳ مامور انتظامی و دو بسیجی و خسارت به اموال مردم

300 نفر از آشوبگران خیابان پاسداران دستگیر شدند + فیلم و تصاویر

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز،در پی حمله خشونت بار دراویش گنابادی به ماموران کلانتری 102 پاسداران 3 تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند. تعدادی از ماموران نیز دچار جراحت شده‌ که برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند.

سردارسعید منتظر المهدی اظهار داشت :شب گذشته نیروی انتظامی در عملیاتی پس از تعیین ضرب الاجل برای آشوبگران خیابان پاسداران و پایان این ضرب الاجل در ساعت 4 بامداد، آتش برافروخته شده توسط مخلان نظم وامنیت را خاموش و عناصر اصلی را دستگیر کرد.

وی با اشاره به پایان آشوب در ساعت 4:30 دقیقه بامداد و پاکسازی محل و خیابان های اطراف،افزود: بیش از 300 نفر از دراویش که در بین آنان رانندگان خودروهای مرگ (اتوبوس -سمند)و نیز ضاربان و عناصر اصلی به چشم می خورد ،دستیگر شدند.

سخنگوی ناجا با اشاره به زخمی و مجروح شدن 30 نفر از ماموران حاضر در صحنه ،گفت:تعدادی از آشوبگران نیز مصدوم شدند.این مقام ارشد انتظامی یادآور شد :متاسفانه شاهد تخریب اموال عمومی، خودروها و شیشه منازل مردم توسط اخلالگران نظم و امنیت در محل مورد نظر بودیم.

در گفتنی است طی نا آرامی های شب گذشته خیابان پاسداران ،سه تن از سبزپوشان و دلاور مردان ناجا وهمچنین دو نفر از عزیزان بسیجی نیز توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند که یک نفر ازبسیجیان توسط خودروی مرگ (سمند)زیر گرفته شد و نفر دیگر با ضربات سلاح سرد مورد حمله قرار گرفت.

*پایان آشوب دراویش در پاسداران تهران
نیروهای پلیس در عملیاتی بعد از پایان ضرب الاجل تعیین شده برای متفرق شدن آشوب گران در حوالی خیابان پاسداران ، آتش فتنه دراویش داعشی را خاموش کرد.​

دقایقی پیش به دنبال عملیات پلیس، دراویشی که از روز گذشته با اقداماتی اخلال‌گرانه در محدوده خیابان پاسداران تعدادی از خیابان‌های فرعی را مسدود کرده بودند و با روشن کردن آتش و ایجاد موانع باعث سلب آرامش اهالی شده بودند، متفرق و تعدادی هم دستگیر شدند.

براساس این گزارش، طی ساعات گذشته و به دلیل چندین حمله از سوی این افراد به نیروهای پلیس و زیر گرفتن ماموران متاسفانه علاوه بر 3 نیروی پلیس، و دوتن از نیروهای بسیج نیز به شهادت رسید.

در حال حاضر با اتمام عملیات پلیس، نیروهای شهرداری در حال پاکسازی گلستان هفتم و انتقال چندین خودروی به آتش کشیده شده هستند.تعدادی از ماموران پلیس، نیروهای بسیج و دستگیرشدگان نیز با توجه به درگیری‌های رخ داده به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
 همچنین فارس نیز گزارش داده است که حوالی ساعت 6 صبح نیروهای انتظامی در عملیاتی بعد از پایان ضرب‌الاجل تعیین‌شده برای متفرق‌شدن دراویش آشوبگر در خیابان پاسداران، آتش فتنه را خاموش و همه اغتشاش‌گران را دستگیر کردند.گفتنی‌ست در حین این عملیات یک خودروی سمند از دراویش به سمت نیروهای انتظامی و افراد حاضر در محل حمله‌ور شد.این خودرو با چندین نفر برخورد کرد که متاسفانه 2 نفر بسیجی در این حمله به شهادت رسیدند.آشوبگران پیش از بازداشت برخی معابر محله را به آتش کشیدند.

21.20/ اوضاع کاملا تحت کنترل نیروی انتظامی است و حدودا 10 نفر از آشوبگران بازداشت شده‌اند.
20.50/ سخنگوی ناجا با اعلام این مطلب که عوامل به شهادت رساندن سه مأمور یگان امداد پلیس تهران در کسری از زمان دستگیر شده‌اند، به برهم‌زنندگان امنیت قاطعانه هشدار داد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و غیرقانونی هر کسی با هر هویتی برخورد قاطع صورت می‌‌گیرد.
20.04/ تجمع دراویش در مقابل کلانتری 102 از عصر امروز به تشنج کشیده شد. اما حمله خشمگین یکی از هوداران این فرقه با یک دستگاه اتوبوس به صف ماموران نیروی انتظامی در مقابل کلانتری آن را به یک حادثه مرگبار و خونین تبدیل کرد.
هجوم دیوانه‌وار این اتوبوس در خیابان پاسداران به سمت کلانتری باعث آسیب رسیدن به 12 دستگاه خودروی عبوری و پارک شده مردم و هم‌چنین زخمی شدن تعدادی از عابران پیاده شده است.
نیروی انتظامی برای جلوگیری از تشدید خشونت‌ها و کاهش احتمال آسیب‌دیدگی شهروندان همه مسیرهای منتهی به محل حادثه را مسدود کرده است.

صوت/ شهادت 3 نفر از دلاورمردان سبزپوش ناجا
دریافت.mp3

فیلم/ ویدئو جدیدی از اتوبوس دیوانه و جنایت دراویش
دریافت.mp4

فیلم/ لحظه شهادت سه مأمور ناجا
دریافت.mp4

فیلم/ جزئیات درگیری‌های امروز منطقه پاسداران تهران
دریافت.mp4

عکس/ هم اکنون اوضاع خیابان پاسداران عادی است و تردد شهروندان به سهولت انجام می شود.



تصویر محمد ثلاث راننده اتوبوس سفید رنگی که ماموران ناجا را زیر گرفت وبه شهادت رساند.



عکس نوشت/ تاوان تامین نظم کشور!/له شدن زیر لاستیک وحوش است.سه پلیس جوان زیر بیست سال شهید شدند!پلیس هایی که سه ماه از استخدامشان می گذشت.




 

نظر شما