شناسهٔ خبر: 24211683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

المپیادهای روستایی و محله ای در سراسر فارس برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان فارس از برگزاری المپیادهای روستایی و محله ای در سراسر استان برای نخستین بار خبر داد و گفت: بیش از یک هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده بودند و یک هزار و ۵۰۰ برنامه ورزشی متنوع اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حیدرعلی کامیاب، مدیر کل ورزش و جوانان فارس امروز (30 بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در حوزه ورزش قهرمانی، چشم انداز به بازی های آسیایی اندونزی خواهد بود، گفت: در دور گذشته بازی های آسیایی، از فارس پنج نفر حضور داشتند که یک نقره حاصل فعالیت آنان بود و امسال باید تعداد ورزشکاران استان در تیم ملی بیشتر شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید دید نقش هر استان در کسب مدال های آسیایی چقدر است، اظهار داشت: از 48 رشته 14 رشته را شناسایی شده که ورزشکاران فارس می توانند جز تیم ملی باشند و مدال کسب کنند.

 

کامیاب با اشاره به اینکه با یادآوری این مطلب میزبانی زیادی گرفتیم که ورزشکاران آمادگی خود را از دست ندهند، اضافه کرد: 250 میزبانی ورزش های مختلف را در سال 95 تا امروز داشتیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان فارس از برگزاری المپیادهای روستایی و محله ای در سراسر استان برای نخستین بار خبر داد و گفت: بیش از یک هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده بودند و یک هزار و 500 برنامه ورزشی متنوع اجرا شد.

 

وی با اشاره به بهره برداری 10 پروژه عمرانی و ورزشی در استان با حضور وزیر ورزش جوانان، اظهار داشت: در هفته نخست اسفندماه، این پروژه ها به بهره برداری می رسد و این در حالی است که تعداد پروژه در دهه فجر به بهره برداری رسید.

 

 

نظر شما