به نظر میرسد که تریآرک (Treyarch) به دنبال آن است تا بهترین موتور و ویژگیهای گرافیکی را در Call of Duty 2018 به کار ببندد!
از آن جایی که طبق چرخه ساخت عناوین سری Call of Duty وظیفه ساخت نسخه سال ۲۰۱۸ بر عهده استودیوی تری آرک است و خود اکتیویژن (Activision) هم صراحتاً این موضوع را تائید کرده است، شایعات و کنجکاویها در مورد این پروژه روز به روز بیشتر میشود. اخیراً تری آرک آگهیهای استخدام مختلفی را منتشر کرده که برخی از آنها حاکی از تمرکز این استودیو روی یک گرافیک واقعگرایانه و سطح بالا بود و اکنون با انتشار یک آگهی استخدام دیگر که مربوط به مسائل گرافیکی است، نشان داده که به نظر میخواهد مرزهای گرافیکی سری Call of Duty را با نسخه امسال جا به جا کند.
این استودیو آگهی استخدام یک “مهندس اصلی بخش اساسی تکنولوژی” را منتشر کرده است که قرارا است روی پروژه Call of Duty جدید کار کند. حتی برخی از وظایف این فرد نیز در آگهی آمده است. در این آگهی استخدام آمده است:
“ما به دنبال کسی هستیم که میتواند با همفکری و ابتکار ویژگیهای جدید گرافیکی یا محتوای خلاقانه تولید کند و آن را از مرز ایده به خط تولید برساند. این شخص باید بتواند بهترین موتور گرافیکی و امکانات ممکن را فراهم کند و در موتور گرافیکی بازی ویژگیهای تازهای تعبیه کند.”
این آگهی استخدام مربوط به پروژه بلاک باستر و پرهزینه بعدی این استودیو که قرار است مرزها را درنوردد است و با توجه به اینکه از همین حالا اکتیویژن اعلام کرده که Call of Duty 2018 را تری آرک میسازد، حدس آن ساده است که این آگهی هم مربوط به این پروژه است. به هر حال این آگهی هم نشان میدهد که چقدر تری آرک به ساخت یک بازی با گرافیک سطح بالا علاقه دارد. بازی Call of Duty 2018 در سه ماهه پایانی امسال برای پلتفرمهای نامعلومی منتشر خواهد شد.
نظر شما