شناسهٔ خبر: 24211666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کارشناس سیاسی در همایش صدها ناظر شورای نگهبان پاکدشت مطرح کرد؛

رفراندوم ابزاری برای فرار از پاسخ‌گویی

اظهار نظر آقای روحانی در سخنرانی 22بهمن در باره برگزاری رفراندوم ناشی از پیام سید محمد خاتمی از طریق موسوی لاری به روحانی بود، در واقع روحانی صدای خاتمی از سران فتنه را انعکاس داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ارم خبر ؛ محمد سادات بعدازظهر امروز در همایش مردمی صدها ناظر شورای نگهبان پاکدشت در باره تلاش های مذبوحانه جریانی برای تضعیف ولی امرمسلمین امام خامنه ای خصوصاً توسط برخی از فرزندان خواص  گفت: فیلم اخیری که ازمجلس خبرگان رهبری پخش شد کار دو تن   … بود تا رهبری را زیر سؤال ببرند اما برخلاف انتظار آن ها این فیلم که بزرگواری و بی رغبتی حضرت آقا به جاه ومقام دنیا را نشان می داد به ضرر آن ها تمام شد.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه، با بیان این که جریان غرب گدا قدرتش را از خارج مرزها می گیرد گفت: بر اساس راهبرد منطقه ای آمریکا ، قرار بود در سال ۸۸ ، شیطان بزرگ به ۲۵ کشور حمله نظامی کند که ایران و سوریه نیز ازجمله آن کشورها بودند، اما پنتاگون به مقامات آمریکا گفت: باید زمانی به ایران حمله کنیم  که مردم به خیابان ها بریزند.بر اساس همین سناریو موسوی خوئینی ها از جریان غرب گدا از طریق برادرش که در آمریکاست پیام دریافت کرد که اگر ۵_ ۶ ماه مردم را در خیابان نگهدارید آمریکا و ناتو وارد عمل می شوند .در طی این مدت یا با فتنه به صورت مستقیم و یا باحمایت و حمله نظامی آمریکا و ناتو نظام ساقط می شود. اما این فتنه ناکام ماند.

وی  در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا شکست خورد گفت: علیرغم دسایس وتوطئه های پی درپی دشمنان خارجی و فتنه های دنباله های داخلی دشمنان ، ایران که قرار بود در سال ۱۴۰۴ به قدرت اول منطقه تبدیل شود با لطف خدا ، مقاومت و تلاش مجاهدانه ملتمان امروز به این هدف رسیده است. چیزی که در معادلات جهانی تأثیرات عمیق خود را گذاشته است چنان که ریچار هاس رئیس شورای روابط خارجی آمریکا می گوید: هر کس آینده  خاور میانه را در دست بگیرد ، آینده قرن ۲۱ جهان را دردست خواهد داشت.

این کارشناس سیاسی، دیپلماسی دولت فعلی را غیر عقلانی دانست و گفت: آن ها گمان می کنند برای دور زدن آمریکا می توانند با اروپا ببندند در حالی که اروپا برجام های مختلفی را برایمان تدارک دیده که برجام موشکی یکی از آن هاست و سفرآینده مکرون رئیس جمهور فرانسه هم در همین راستاست.

وی طرح رفراندوم را ابزاری برای فرار از پاسخ گویی، پوششی برای ضعف ها و مشغول کردن اذهان ارزیابی کرد و ابراز داشت: اظهار نظر روحانی در سخنرانی ۲۲بهمن در باره برگزاری رفراندوم  ناشی از پیام سید محمد خاتمی از طریق موسوی لاری به روحانی بود، در واقع روحانی صدای خاتمی از سران فتنه را انعکاس داد.

سادات خصومت آمریکا و غرب را ناشی از گسترش فراگیر اسلام ناب دانست و گفت: پس از انقلاب اسلامی تعداد مساجد در جهان غرب چهل برابر شده است و دنیا به سمت مسلمان شدن پیش می رود . گرایش به اسلام به صورت حیرت آوری در حال افزایش است . حتی برخی از مقامات خارجی وقتی به کشورمان می آیند آهسته می گویند که مسلمان وشیعه علوی هستیم. شیعه در کشور نیجریه به صورت اعجاب آوری افزایش یافت وامروز بیش از ۴۰میلیون نفر درآن کشور شیعه شده اند.

وی در باره جریانات خارجی و داخلی که تلاش می کنند ظهور مهدی موعود را به تأخیر بیندازندگفت: دو سال پیش یک مؤسسه صهیونیستی اعلام کرد که  ما می دانیم مهدی ظهور می کند منتهی تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا این ظهور را به تأخیر بیندازیم. در بُعد داخلی چه کسانی تلاش می کنند ظهور به تأخیر بیفتد؟ من درجاهای مختلف گفته ام و امروز هم می گویم در انتخاب های خود توجه بیشتری کنیم ببینیم آن کسی که انتخاب می کنیم فاصله ظهور را کم می کند یا بیشتر، غرب گدایان فاصله ظهور را بیشتر می کنند.

این کارشناسان سیاسی همچنین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را تماشایی دانست و گفت: براساس برآوردها در کل کشور ۲۰درصد بیش از سال های گذشته و در شهرهایی که فتنه گران فتنه کردند بیش از ۴۰ درصد افزایش حضور را مشاهده کردیم .

انتهای پیام/

نظر شما