شناسهٔ خبر: 24211142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

معاون اداری مالی فرماندار ورامین:

نگاه دولت به بخش تولید بسیار چشمگیر شده است

معاون اداری مالی فرماندار ورامین گفت: توجه دولت به بخش تولید بسیار چشمگیر شده است که نشانه آن هم تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور می باشد و ما نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رفع مشکلات و اخذ مجوزات و امتیازات ویژه برای تولیدکنندگان شهرستان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما ؛ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با ریاست معاون برنامه ریزی فرمانداری و با دبیری ریاست اداره صنعت، معدن وتجارت ورامین، روئسای ادارات مربوطه ونمایندگان واحدهای تولیدی مشکل‌دار شهرستان در محل اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین طی سخنانی در این جلسه گفت: علی‌رغم تنگ‌ناهای مالی که وجود دارد دولت سعی می نماید تا از واحدهای تولیدی حمایت کند.

بوربور افزود: باید مشکلات را دسته بندی نموده و برای هر حوزه بصورت مجزا برنامه ریزی شود تا بتوانیم موضوعات را از سازمان‌های متبوع پیگیری کرده و مجوزهای لازم اخذ شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه دولت به بخش تولید بسیار چشمگیر شده است که نشانه آن هم تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور است و ما نیز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رفع مشکلات و اخذ مجوزات و امتیازات ویژه برای تولیدکنندگان شهرستان هستیم.

میرزایی ریاست اداره صنعت، معدن وتجارت نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان عمدتا در بخش‌های مالیات، جرایم دیرکرد و معوقات اقساط بانکی، تامین اجتماعی است که در سلسه جلسات کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات خیلی از واحدهای تولیدی رفع و مابقی نیز در حال پیگیری هستند.

گفتنی است، در پایان جلسه ضمن تشریح مشکلات توسط صاحبان واحدهای تولیدی، موضوعاتی شامل بدهی معوق بانکی، درخواست سرمایه در گردش، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ شد.

انتهای پیام/

نظر شما