شناسهٔ خبر: 24211059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رجب زاده: لوکوموتیو را نمی‌بردیم احتمال حذف مان زیاد می‌شد

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: با توجه به شکست مقابل الدحیل اگر لوکومتیو را نمی‌بردیم احتمال حذف مان زیاد می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی رجب زاده درباره برتری ۲ بر صفر ذوب آهن مقابل لوکوموتیو ازبکستان بیان کرد: خدا را شکر که بازی را بردیم چراکه در بازی با الدحیل نتوانستیم نتیجه بگیریم و اگر امروز(دو شنبه) مقابل لوکوموتیو هم نتیجه نمی گرفتیم، احتمال حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان زیاد بود اما با یاری خدا و زحمت تمام بازیکنان توانستیم در زمان مناسب گل اول را به ثمر برسانیم و در ادامه هم بازی را کنترل کردیم.

او ادامه داد: لوکوموتیو هم می توانست در نیمه اول با استفاده از ضد حملاتش به گل برسد اما خیلی تلاش کردیم تا این اتفاق رخ ندهد. پس از به ثمر رسیدن گل دوم هم مطمئن شدیم که حریف را شکست می دهیم.

کاپیتان ذوب آهن اصفهان درمورد دیدار بعدی این تیم مقابل الوحده امارات تصریح کرد: در تمام بازی ها باید با انگیزه به زمین برویم تا صعود مقتدرانه ای به مرحله بعدی لیگ قهرمانان داشته باشیم. هرچند هیچ چیز از قبل قابل پیش بینی نیست اما مطمئن باشید تمام بازیکنان، کادرفنی و مدیریت ذوب آهن تلاش می کنند تا تیم نتیجه بگیرد و منجر به افتخار کشورمان شود. در حال حاضر بازی با پدیده نسبت به دیدار با الوحده برای ما اهمیت بیشتری دارد و باید به سرعت ریکاوری کنیم تا در آن مسابقه هم نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات رجب زاده درباره دیدار ذوب آهن-لوکوموتیو

نظر شما