شناسهٔ خبر: 24210735 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

برانکو: می دانیم بازی سختی در پیش داریم/ السد می تواند یکی از کاندیداهای صعود باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است «السد» از تیم‌های خوب و قابل احترام در لیگ قهرمانان آسیاست که هم تاکتیک دارد و هم تکنیک.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر گفت: ما خاطرات خوبی از کشور قطر داریم و اینجا بازی‌های خوبی داشتیم. فکر می‌کنم هواداران فردا شاهد بازی خوبی باشند.
او ادامه داد: تیم السد قطر تیم بسیار خوبی است و ما سعی خواهیم کرد با همه پتانسیل مقابل این تیم حاضر شویم. تیم ما برای به میدان رفتن مقابل السد آماده است و مشکلی ندارد. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. هم تیم ما و هم السد تا اینجا بازی‌های خوبی از خود ارائه داده‌اند.
برانکو در رابطه با اینکه پرسپولیس یک تیم تاکتیکی و السد یک تیم تکنیکی است، توضیح داد: السد یک تیم خوب است که هم تکنیک دارد و هم اینکه در کارهای تیمی خوب عمل می‌کند اما ما سعی خواهیم کرد که از عملکرد بازیکنان‌ خود به خوبی استفاده کنیم تا تاکتیک و تکنیک آنها را با هم ترکیب کنیم. باید به گونه‌ای عمل کنیم که هواداران راضی باشند و با تاکتیکی که اتخاذ می‌کنیم بتوانیم نتیجه بگیریم.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: سال گذشته هم در بازی با الریان و لخویا این شرایط را تجربه کردیم اما به هر حال هر بازی شرایط خاصی دارد. السد بازیکنان بزرگی همچون پورعلی‌گنجی، ژاوی و یک مهاجم تازه جذب کرده است. در کل عملکرد السد بسیار خوب بوده و باید بگویم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند در قطر قهرمان شود.
او درباره اینکه سال گذشته السد از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت و پرسپولیس تا نیمه نهایی این رقابت‌ها بالا آمد و آیا این دو تیم می‌توانند امسال از گروه‌شان صعود کند، گفت: در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست اما فکر می‌کنم السد می‌تواند از کاندیداهای صعود باشد.
سرمربی تیم پرسپولیس در رابطه با شرایط تیم خود در قطر از نظر امکانات نیز بیان کرد: امکانات اینجا بسیار عالی است و هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد. چنین امکاناتی را در کمتر کشوری دیدم.
برانکو درباره اینکه چرا تیم‌های ایرانی در دوره جدید لیگ قهرمانان ناموفق بوده‌اند، افزد: در آسیا همه تیم‌ها قوی شده‌اند. در دوره گذشته ما به نیمه نهایی رسیده‌ایم و اگر چند مصدوم و محروم نداشتیم می‌توانستیم حتی به فینال هم برویم اما الان 4 تیم ایرانی که در این رقابت‌ها هستند شانس خوبی برای موفقیت دارند. ما در لیگ ایران بازی‌ها را خوب آغاز کردیم و این تجربه می‌تواند در لیگ قهرمانان به ما کمک کند. ما 40 میلیون هوادار داریم و باید به خاطر آنها همیشه برنده باشیم. مسابقات آسان نیست اما ما به دنبال موفقیت هستیم. هر چند که همه حریفان ما قوی و خوب هستند.
او ادامه داد:‌ ما در دوره قبلی با بازیکنان ایرانی بهترین نتایج را گرفتیم و در ادامه مسابقات منشا و رسن به ما اضافه شدند. امسال هم شروع خوبی داشتیم و در اولین بازی سه گل به نسف‌قارشی زدیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اختلاف امتیاز پرسپولیس با تیم‌های ایرانی در لیگ ایران گفت: ما 16 امتیاز با تیم دوم فاصله داریم اما باید بگویم که رکوردهای زیادی را هم در اختیار داریم. بهترین گلزن و بهترین خط دفاعی برای پرسپولیس است.

برچسب‌ها:

نظر شما