شناسهٔ خبر: 24209642 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

در وزارت علوم صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم

نمایشگاه عکس و پوستر دانشجویی، کاهش آسیب های اجتماعی با محوریت مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم، محسن بندپی معاون وزارت کار، رفاه و اجتماعی و سردار علی مویدی، قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه عکس و پوستر مبارزه با اعتیاد در وزارت علوم گشایش یافت.

در این نمایشگاه ۱۰۰ پوستر، عکس و نقاشی با موضوع آسیب های ناشی از اعتیاد که توسط دانشجویان کشور طراحی شده اند در معرض دید کارکنان ستاد وزارت علوم قرار گرفته است.

همچنین در حاشیه برگزاری، شصت و سومین جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر، پایگاه علمی و آموزشی «پیشگیری نوین» با هدف ارائه پژوهش ها و اطلاعات علمی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی رونمایی شد.

این پایگاه با تمرکز بر بخش آموزش در سطوح مختلف به عنوان تنها مرجع رسمی و تخصصی در زمینه پیشگیری اولیه از اعتیاد دارای بخش های: اخبار، علمی و آموزشی، یادداشت ها، جشنواره ها، منشورات، سیاست گذاری و قوانین، کتابخانه مجازی، پیام های پیشگیری و ... را شامل می شود.

همچنین این پایگاه به لحاظ هنری نیز فعال بوده و در زمینه های عکس، پوستر، کاریکاتور، فیلم کوتاه و انیمیشن، شعر و داستان در تلاش است با استفاده از ظرفیت های هنری پیام اجتماعی و پیشگیرانه را به صورت غیر مستقیم منتقل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

نظر شما