شناسهٔ خبر: 24209567 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

برانکو: به تیم السد احترام می‌گذاریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بازی با السد حاضر شد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری فارس: برانکو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر گفت: ما به تیم السد احترام می‌گذاریم. این تیم از تیم‌های خوب در لیگ قهرمانان آسیاست و قطعا یک بازی جذاب را در پیش خواهیم داشت.

هواداران بازی خوبی را مشاهده خواهند کرد

وی ادامه داد: ما خاطرات خوبی از کشور قطر داریم و اینجا بازی‌های خوبی انجام دادیم. فکر می‌کنم فردا هواداران بازی خوبی را شاهد خواهند بود. همچنین هوادارانی که از ایران به قطر آمدند قطعا بازی خوبی را مشاهده خواهند کرد.

مشکلی برای رویارویی با السد نداریم

برانکو تاکید کرد: ما می‌توانیم یک بازی خوب را ارائه دهیم. تیم السد قطر تیم بسیار خوبی است و ما در حقیقت سعی خواهیم کرد با همه پتانسیل مقابل این تیم حاضر شویم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. هم ما و هم السد تا اینجا بازی‌های خوبی از خود ارائه داده‌اند. فکر می‌کنم تیم ما آماده است تا فردا به میدان برویم و مشکلی از این بابت نداریم.

در دوحه هیچ حرفی و حدیثی وجود ندارد

سرمربی تیم پرسپولیس در مورد شرایط این تیم در قطر افزود: امکانات اینجا بسیار عالی بود. من بازدیدی داشتم و باید بگویم اینجا هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد. اینجا همه چیز عالی و خوب بود و فکر می‌کنم چنین امکاناتی را در کمتر کشوری دیدم.

* السد هم تکنیک دارد و هم تاکتیک

برانکو درباره اینکه پرسپولیس یک تیم تاکتیکی و السد یک تیم تکنیکی است، گفت: السد یک تیم خوب است که هم تکنیک دارد و هم اینکه در کار‌های تیمی خوب عمل می‌کند، اما ما سعی خواهیم کرد که از عملکرد بازیکنان‌مان به خوبی استفاده کنیم تا تاکتیک و تکنیک آن‌ها را با هم ترکیب کنیم. باید به گونه‌ای عمل کنیم که تماشاگران‌مان راضی باشند و با تاکتیکی که اتخاذ می‌کنیم بتوانیم نتیجه بگیریم.

السد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند قهرمان شود

وی ادامه داد: سال گذشته هم در بازی با الریان و لخویا این شرایط را تجربه کردیم، اما به هر حال هر بازی شرایط خاصی دارد. السد بازیکنان بزرگی جذب کرده که می‌تواند به پورعلی‌گنجی، ژاوی و مهاجمی که به تازگی جذب شده است، اشاره کنم. در حقیقت عملکرد آن‌ها بسیار خوب بوده است و باید بگویم السد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و این تیم می‌تواند در قطر قهرمان بشود.

برانکو درباره اینکه سال گذشته السد از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت و پرسپولیس تا نیمه نهایی این رقابت‌ها بالا رفت و آیا این دو تیم می‌توانند امسال از گروه‌شان صعود کند، گفت: من السد را تیم خوبی می‌بینم البته این فوتبال است و چیزی در آن قابل پیش‌بینی نیست، اما فکر می‌کنم السد می‌تواند از کاندیدا‌های صعود باشد.

ادامه دارد..

نظر شما